Beste leden, Nav een lichte trilling in de rotorkop (std kop, geen Vbar) heb ik de hoofdas en feathering shaft gedemonteerd. Na beiden in een draaibank te hebben gespannen bleek dat de hoofdas idd net op het laatste stukje in de kop aardig krom te zijn. De Feathering shaft was gewoon recht. Aangezien ik de kop toch gedemonteerd had heb ik alles lekker schoongemaakt en een paar Dampners eruit gehaald. Toen ik de heli overnam zat er een zakje Dampners bij van een 600SX (04617). Toen ik ze naast elkaar hield bleek dat de nwe toch wel erg groot waren tov de die ik eruit gehaald had. Als je in de onderdelen lijst kijkt bij bv Heligear dan zie je dat idd deze Dampners erbij staan. Ik heb nog een mailtje gestuurd naar Heligear of dat partnummer wel klopte en ja dat zou zo moeten zijn. Maar als ik ze naast de bladhouder houd waar ze in moeten komen dan steken ze er echt heel erg boven uit. De nwe zijn binnen dia 7mm, buiten dia 16mm en 4,5mm dik. De Dampners die ik mijn kop zitten zijn ben ik vergeten op te meten, maar zullen iets zijn in de orde van 14-15mm buiten dia en uiteraard 8mm binnen dia.
Moet ik ze jou gewoon met veel kracht erin drukken, of heb ik er een andere kopie zitten of zoiets.?
Alvast dank voor de hulp.
Groet, Jeff.
Moet ik ze jou gewoon met veel kracht erin drukken, of heb ik er een andere kopie zitten of zoiets.?
Alvast dank voor de hulp.
Groet, Jeff.