Logo Vintage Glider Groep

LOL

Nog eentje dan.

VGGlogoCumulus_small.jpg

Vind deze zelf eigenlijk wel fraai maar opbouwende kritiek kan ik wel aan :-)

Arjan je hebt gelijk, het zal ook wel te maken hebben met de hoek waaronder de foto gemaakt is. Dus toch gezichtsbedrog ( of die Cirus van jou klopt voor geen meter, maar dan zou hij niet vliegen)
Maar al met al zijn we toch lekker bezig en schept het een goede sfeer/band

Vooral doorgaan

Ik dacht de cumulus zo, de Cirrus als het ware vliegend onder zo'n wolk:

68548d7c99ae81cc.jpg

Ik kan niet mooi tekenen op de computer, maar je begrijpt wel wat ik bedoel he!

Die ronde sticket met rood-wit-blauwe rand blijf ik eigenlijk ook wel mooi vinden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoiets misschien? (even de gedachten een andere kant op sturen :mrgreen: )

68548d7ce491353e.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Rond, RWB versie 2.
Deze spreekt mij wel aan omdat hij eenvoudig is maar wel kleurrijk.

VGGlogoRWB_2small.jpg

Ze maken op de manier die ik in gedachten had gaat helaas niet werken. Als je de sticker aan de binnenkant van een ruit plakt is hij niet transparant genoeg om de kleur van buitenaf mooi uit te laten komen. Ik ga er nog eens over denken hoe ik dat ga oplossen.

Dat RWB is het mooiste naar mijn mening. Een ander idee. We kunnen ook T-shirts laten maken met het logo............

Ruud

....en mokken, sleutelhangers, petjes.....
Maar waar het me eerst om ging was een sticker op je auto zodat je herkenbaar bent.
T-shirts of caps is ook leuk trouwens en volgens mij niet eens zo gek duur. Ik begin even met de stickers :-)

Kan iedereen leven met het laatste ontwerp? Ik geloof dat dat de meeste aanhangers heeft.

Simen, betekent dit dat ik uw aanmelding voor het treffen over het hoofd heb gezien....? En die van de andere Belgen? Als dat zo is herstel ik mijn fout met liefde.

T-Shirt transfer

Geweldige actie!

Ooit heb ik voor een groep kinderen een logo gemaakt voor op een t-shirt. Dat was te doen via t-shirt transfer papier van de Hema. Is wellicht ook een idee . . tegenwoordig kun je alles bedrukken!

Ik zie het al voor me in 2033:

25 jaar 'vintage glider group' de jubileumsticker :)

Eigenlijk zou er dan ook o'n stickertje maar dan in het klein op onze modellen moeten zitten...

Back