Look have it all!

• Topicstarter Topicstarter Sentirager
  • Startdatum Startdatum
S

Sentirager

Guest
Gedag heli vliegers,

Heb me een raptor 30 v2 gekocht en dus is de "look" een gewone canopy nu zag ik op http://www.raptortechnique.com/scalegallery.htm nog al heftige modellen (mijn favorieten cobra ah-1s en airwolf) nu is de vraag zijn dit soort modellen makkelijk in de omgang wat betreft onderhoud en vliegeigenschappen?

Lijkt me echt vet cool om in een cobra te vliegen LOL!

als je straks je raptor 30 goed onder controle hebt kan je daar ook scale canopies en ombouwen voor kopen.

gerard_nl zei:
als je straks je raptor 30 goed onder controle hebt kan je daar ook scale canopies en ombouwen voor kopen.

Straks zegt gerard, als je nu begint met vliegen zou dit misschien nog wel even kunnen duren. Of heb je zo'n ding snel onder controle ?

Gr,
Gunskes

is net hoeveel je oefent.
ik heb in 1 jaar precies leren hooveren, vliegen, rollen, loopings, stall turns, 720 stall turns, flips voorover, flips achterover, nose in allemaal geleerd.

sommige komen nooit zo ver, ik ken er ook die na 6 jaar alleen nog hooveren.
allemaal geen schande, zolang je doet wat je zelf wilt en leuk vind.

amai jij hebt wel snel leren vliegen + 3d-vliegen

Heb jij dan veel schade geleden ?

Of is het allemaal vrij goed verlopen ?

Gr,
Gunskes

ik heb maar een keer schade gehad, en niet mijn schuld maar een afgeslagen motor en ik kan/kon nog niet autoroteren en dan slaat ie tegen de vloer he :wink:
daarom ben ik nu langzaam maar zeker naar de autorotaties toe aan het werken, wil ik voor het einde van het seisoen onder de knie hebben :D

Even uit algemene interesse: is het zo dat een body op een heli de vliegeigenschappen zo drastisch veranderd dat het daarom afgeraden wordt? Of is de reden gewoon dat een beginner simpelweg eerder schade maakt en het zodoende jammer is zo'n mooie body op je heli te zetten? :?

Back