update losi5ive project 26-5-12
update..
heb van het lang weekend gebruik gemaakt om de VRC PRO en VRC bigbore Exhaust te testen,met name de verschillen in de praktijk.
blok is 30.5 cc custom tuned.(tijdens de vrc pro test,had het blok het 3de tankje,en bigbore test,het 4de tankje achter de rug.
carburarteur is de WT 668,afstelling standaard met nog een tikje rijker,was behoorlijk warm vandaar.
koppeling is de standaard met de 8k veer.( de elcon koppeling slipte teveel).
zodra ik 5 tankjes heb gereden ga ik de WT 990 monteren,en dan de afstelling iets scherper zetten.
test heeft plaats gevonden dicht bij huis,vandaan dat het veldje een stuk kleiner is,dan in almere.
gras was ook iets hoger,dus wat minder grip.
hier de filmpjes van de pro( 2 stuks) en de bigbore(2 stuks).
we hadden een baantje uit gezet,en ik moet zeggen vond het wel heel leuk(pacour rijden,bochten werk enzo.
zal me binnenkort aanmelden bij een club,wil zeker leren om aardig te kunnen sturen.
wordt dus vervolgd....
conclusie: de pro is een goede uitlaat vooral om te bashen.komt goed op gang in het midden en top toerental.
de bigbore is uitstekend voor het snel optrekken,rap de bochten door komen,goed voor de lage toeren tot en met de midden toerental...
de standaard VRC uitlaat heb ik nog niet getest,in theorie is dat een uitlaat voor standaard motoren tot 26cc,nogmaals in theorie.....verlopig blijft die nog op de plank liggen.....
heb ook gelezen dat de flowsystem uitlaat voor de losi ook best een goede is) all round uitlaat wordt er gezegd,low -midden en top toerental...........ahmmm wellicht die ook op het schema zetten..
-JZxEbhKQeI[/media] test VRC pro pipe. - YouTube
jfND1FUNcsk[/media] vrc pro pipe deel 2 - YouTube
P9VmonIUVac[/media] bigbore pipe for losi5ive-T (1) - YouTube
8pU4Pe0ahMs[/media] bigbore pipe for losi5ive-T (2) - YouTube