Losi 810

De losi 810 of de Jq? Wat is de verstandigste keuze?

Ik heb ook nog wat vragen over de Jq rtr:
-Is deze auto kwalitatief goed?
-Zijn er gemakelijk onderdelen voor te krijgen?
-Is de auto ook goed om mee te beginnen?
-Is hij wedstrijdt-legaal?

Alvast bedankt voor reacties

Gr. Rcdriver

Mag je zelf bepalen... Overigens zijn er veel meer opties... Kijk anders op de wedstrijduitslagen op NeoBuggy wat er zoals gebruikt wordt en wat ze presteren.

Ik heb nog een ishima rave M1.0s te koop met een vracht onderdelen waaronder een bijna complete M1.0r. De auto heeft nog geen liter brandstof verbruikt en is voor een beginner best een goed ding, niet kapot te krijgen. Als je interesse hebt stuur een pb dan kan ik je foto's etc. sturen.

De JQ RTR is net nieuw, sinds een week of twee is hij bij de distributeur verkrijgbaar. Er zullen in Nederland nog niet veel mensen ervaring mee hebben, maar de internationale kritieken (zie Google) zijn lovend.

Hij bestaat uit vrijwel dezelfde onderdelen als de 'normale' JQ kits, hetzelfde kunststof materiaal etc... Er zijn maar weinig verschillen tussen de THE Car kit en de THE Car RTR.

die jq ziet er wel erg vet uit hoor
als ik de filmpjes zie op youtube
maar volgens mij wel 1 van de top auto,s
of heb ik het mis

groetjes

Ik niet veel (weinig) informatie en videos vinden over de jq rtr.(overigens wel over de kit en yellow edition)

Video's zeggen niet veel.
Een tekst eronder die zegt dat hij standaard is, wil niet zeggen dat het ook zo is.
kan makkelijk dat de versie die ze laten zien ernstig opgevoerd is.

Anders was het programma Mythbusters niet zo'n grote hit

beetje zelf kijken, zelf oordelen
het is jouw geld, jij zit met de kat in de zak als je blijkbaar de verkeerde gekocht hebt.
Let ook op verkrijgbaarheid van onderdelen..

Ja alleen toprc verkoopt hem en misschien nog wat andere kleine winkels dus onderdelen zouden dan van toprc moeten komen. Ohja de auto komt pas eind dit jaar of ergens in januaru

Ik ga misschien toch doorsparen voor een losi 8ight rtr(truggy of buggy weet nog niet).
Maar ik heb nog een vraagje: bestaat er ook een trekstarter voor de 8ight rtr?
Want anders zou ik steeds die startbox mee moeten sjouwen als ik een beetje rond ga rijden.

Moet je er perse meteen een motor bij kopen? Past er geen trekstarter op die losi motor? En wat ik al zei, als ik een beetje rond ga rijden heb ik geen zin om de hele tijd een startbox meet te sjouwen. Vandaar dat ik naar een trekstarter vroeg

Dure onderneming, vaak betekent dat ook een krukas bij de aanschaf van een trekstarter. Kan je beter een nieuwe motor kopen

Tja..., ben je eindelijk op locatie is je trekstarter naar de klote. Kan je beter een startkist mee sjouwen.

Kurtje ik weet wel dat trekstarters klotedingen zijn maar soms ga ik een beetje rondrijden in de buurt en als de motor dan afslaat kan ik met de auto weer terug naar huis lopen om hem weer te starten vandaar dat ik wel een trekstarter ERBIJ wou(dus niet ter vervanging)

Back