Losi eight rtr truggy

Hallo Allemaal.

Ik ben van plan om bovenstaande truggy voor mijn zoon aan te schaffen,maar wil graag jullie mening over deze auto en wat ik kan verwachten prijs/kwaliteit verhouding.Haal ik een sleutel auto in huis, of kan ik samen met hem lekkere middagen rijden zonder problemen, ik besteed altijd veel tijd aan onderhoud maar zijn er specifieke problemen voor dit model of aandachtspunten.
Het gaat om de versie compleet met spectrum dx3s en startbox.
Alvast bedankt, ik hoop op vele reactie,s.
Groeten Patrick

Hoi patrick,

Ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld maar de 8ight-t is gewoon een supertruggy.
En met de RTR heb je een hele mooie set met de dx3s en de startbox erbij.

De plastic delen van losi zijn niet kapot te krijgen.
Enige aandachtspunt bij deze auto is het achterdiff.
Deze moet goed uitgeshimmed worden en dit moet je regelmatig even controleren.
Het diffhuis staat erom bekend dat het naar verloop van tijd wat ruimer word.

Een essentiele upgrade is LOSA4454.
Gewoon direct erbij bestellen en plaatsen, dit scheelt al een hoop.
En als je dan je diff in de gaten houd hoeft het helemaal geen probleem te zijn.

Ik rij nu zo'n 2 jaar met dezelfde truggy en heb 1 keer een achterdiff moeten vervangen maar dat was omdat ik er tijdens een wedstrijd mee doorgereden ben terwijl hij tijdens de kwalificaties al ratelde :hammer:

Daarnaast zul je waarschijnlijk uiteindelijk de standaard servo's moeten gaan vervangen voor betere. Maar dat zul je bij elke RTR zien.

Kijk trouwens wel even goed rond: qua prijs verschilt de set enorm bij verschillende winkels

truggy

Hoi Sander,
Bedankt voor je reactie.Ik hoop dat hij het leuk vind.Ik had al wat rond gekeken en er zijn inderdaad veel prijs verschillen.
Ge Patrick
Trouwens een fijne motor die Os 25xz die ik van je heb over genomen wat een kracht,ik had hem op mijn buggy vandaag was even nieuwsgierig loopt echt mooi.
Zal het op mijn truggy ook prima doen.

Back