Losi LST gaat niet naar 1ste versnelling

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
J

JelcoGhysels

Guest
Hallo,

Ik heb net mijn zender volledig gereset en als ik nu wil rijden start de auto wel perfect en kan ik neutraal gas geven

Maar ik wil hem in 1ste versnelling krijgen omdat ik wil rijden :)

Hoe moet ik dat doen ?

De auto ging 1 uur geleden wel nog in 1ste en 2de versnelling

Dus ik denk dat het aan mijn zender ligt

MVG

Jelco

Hi Jelco, zet even je woonplaats in je profiel. Misschien is er iemand die je er even mee kan helpen..

Kun je het niet terugvinden in de manual??

Hi Jelco, zet even je woonplaats in je profiel. Misschien is er iemand die je er even mee kan helpen..

Kun je het niet terugvinden in de manual??

Neen, maar het moet iets simpel zijn wand als ik hem met mijn voet voort duwde dan zag ik het tandwiel draaien en nu zie ik het niet draaien

MVG

Dus dan is er ergens een stangetje veranderd. Er zitten denk ik 3 servo's op? (of 4 als je er 2 hebt voor stuur)

Je hebt je zender gereset.. Waarom had je dit gedaan?? En weet je de afstellingen nog?

De LST heeft een 2-bak zoals veel rc-auto's, een veel voorkomend iets is dat de oneway lager van de 1e versnelling doorslaat. Let even goed op dat wanneer de tandwielen draaien ook de as waar de tandwielen op zitten draait. Doet die dat niet is het de oneway, draait die wel moet je het verder in de gearbox of reverse zoeken.

De LST heeft een 2-bak zoals veel rc-auto's, een veel voorkomend iets is dat de oneway lager van de 1e versnelling doorslaat. Let even goed op dat wanneer de tandwielen draaien ook de as waar de tandwielen op zitten draait. Doet die dat niet is het de oneway, draait die wel moet je het verder in de gearbox of reverse zoeken.

Het is opgelost, ik moest gewoon de aux aanzetten op mijn zender

MVG

Bedankt voor al jullie reacties !

Back