Losi LST1.5 - Brushless LST2: Bigmaxximum, Quark 125B, 5S - Flux & Revo killer

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt me aangestoken.
Nu wil ik ook een 1/8 gaan ombouwen. Nard had me al gekieteld maar dit is wel de ultime "kijk eens hoe het moet" post.

Even afgezien van prijs, wat is een goede truggy om als basis te nemen?
Ik wil er niet professioneel mee gaan racen maar goed mee gaan bashen op ruig terrein, dus het moet een nagenoeg bulletproof ding zijn (oke, ALLES kan kapot, maar allez). Ik vind snelheid ook minder belangrijk dan power, dus het mag wat zwaarder zijn als dat betekent dat het dan ook steviger is ;).

Het mag ook een ouder model zijn (hoeft niet de nieuwste "bling bling toeter confetti terpentine slingers" model te zijn ;) ) als het maar een degelijk model is dat goed is te converteren naar brushless :D

Ow, en als je vind dat ik je thread eventueel hijack met deze vraag (niet mijn bedoeling) dan open ik wel een nieuwe thread mocht dat nodig zijn :D



is dit niet iets voor je? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*Op last van robert verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Respect !

Ben zelf van plan om een stuk alluminium te bewerken en zoek al lang achter een goedkope cnc machine (tevergeefs :-( ).
Na jouw resultaat gezien te hebben denk ik er aan om het toch met mijn dremel te proberen.
Hoe heb je dat alluminium precies bewerkt met je dremel:
. welke kopjes heb je voor de dremel gebruikt
. heb je producten gebruikt
. ...
 
Ook ik heb zitten kwijlen tijdens het volgen van het project "The Stigg" van Joram. Zo ook bij de pics van deze auto... Respect!

Knap gedaan.. Hopen dat alles heel blijft.. Eeen, zeer benieuwd naar de body!

Super startpost btw:p

Dank! Vandaag niet gaan rijden, geen foto's van de body dus, was echt bagger weer hier...

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt me aangestoken.
Nu wil ik ook een 1/8 gaan ombouwen. Nard had me al gekieteld maar dit is wel de ultime "kijk eens hoe het moet" post.

Even afgezien van prijs, wat is een goede truggy om als basis te nemen?
Ik wil er niet professioneel mee gaan racen maar goed mee gaan bashen op ruig terrein, dus het moet een nagenoeg bulletproof ding zijn (oke, ALLES kan kapot, maar allez). Ik vind snelheid ook minder belangrijk dan power, dus het mag wat zwaarder zijn als dat betekent dat het dan ook steviger is ;).

Het mag ook een ouder model zijn (hoeft niet de nieuwste "bling bling toeter confetti terpentine slingers" model te zijn ;) ) als het maar een degelijk model is dat goed is te converteren naar brushless :D

Ow, en als je vind dat ik je thread eventueel hijack met deze vraag (niet mijn bedoeling) dan open ik wel een nieuwe thread mocht dat nodig zijn :D

Haha! :p Eerlijk gezegd heb ik me nooit echt in Truggy's verdiept, een paar bekende zijn iig: 8ight-T, RC8T, XT8 en MBX-6 of 5. Er is hier ook ergens een E-Truggy topic, even zoeken zou ik zeggen.
Nee hoor, geen probleem, zolang het bij een paar posts blijft. Als ik morgen opeens een pagina vol alleen met Truggy info zie knap ik een beetje af :p

Byte, kijk anders eens naar een Body van de LST2. :) die is wel mooi. (al zeg ik het zelf.) is niet zo'n pickup body, maar dezelfde als de Mini LST2 ook gebruikt.

team-losi-lst2.jpg

Klamath, ik heb al zitten te kijken naar body's, ik wou eigenlijk een Ford F650 van Pro-line, maar die dingen zijn imo echt duur. Ik zal denk ik eerst deze kapot bashen, en dan opzoek gaan naar een nieuwe. Toch bedankt voor je tip :)

Inderdaad ook hier, respect voor je werk!!!

:mrgreen:

Respect !

Ben zelf van plan om een stuk alluminium te bewerken en zoek al lang achter een goedkope cnc machine (tevergeefs :-( ).
Na jouw resultaat gezien te hebben denk ik er aan om het toch met mijn dremel te proberen.
Hoe heb je dat alluminium precies bewerkt met je dremel:
. welke kopjes heb je voor de dremel gebruikt
. heb je producten gebruikt
. ...

Ik ook :p Wil er in de toekomst wel een gaan aanschaffen, budget is er, de plaats alleen niet.
De dremel heb ik eigenlijk alleen gebruikt om alles uit te snijden, de rest is gebeurd met een boormachine, een berg vijltjes, waterproof schuurpapier en héél héééél veel tijd en geduld.
 
Mijn respect voor jou Byte! Prachtig ding zeg! Hopelijk heb je er veel plezier van en doe er uiterst voorzichtig mee! :D ;)

Gr,

Dennis.
 
Ik en sarcastisch? :p

Zou niet durven! Ik vind het serieus knap opgeleverd werk! Er zouden meer van dat soort auto's gebouwd moeten worden!

Gr,

Dennis.
 
Mijn respect voor jou Byte! Prachtig ding zeg! Hopelijk heb je er veel plezier van en doe er uiterst voorzichtig mee! :D ;)

Gr,

Dennis.

Dankje Dennis! Helaas kan ik niet voorzichtig met mijn auto's omgaan :mrgreen: (Hij is trouwens ook al helemaal smerig :nosmile:)

@Harry, ik zal er flink mee gaan bashen hoor! :D (+ filmpje maken)
 
Leuke auto byte,
Ik meen me te herinneren dat je ook een marder had(ergens een keer gelezen volgens mij)
Gaat deze ooit ook een brushlessconversie krijgen?
Je moet hier geld voor vragen man, je bent beter dan hpi:mrgreen:
 
Leuke auto byte,
Ik meen me te herinneren dat je ook een marder had(ergens een keer gelezen volgens mij)
Gaat deze ooit ook een brushlessconversie krijgen?
Je moet hier geld voor vragen man, je bent beter dan hpi:mrgreen:

Klopt! Waarschijnlijk niet... Op het moment ben ik bezig met mijn 1:1 fiets om te bouwen naar elektro, afgelopen week al een order van $480 gemaakt bij HC voor een paar spullen.


Kleine update die ik nog niet gepost had: 12 juni was ik in Mol, daar heb ik ook met dit ding gereden. Jammer genoeg heb ik daar een érg domme fout gemaakt: een van de 2 straps niet vast gemaakt... gevolg: LiPo VS spur, leuke rookwolk en een paar kleine beschadigingen :( Boerjan heeft het laatste stuk nog gefilmd: rK5plqfzBPM[/media] - lipo in de fik van byte.mp4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke auto byte,
Ik meen me te herinneren dat je ook een marder had(ergens een keer gelezen volgens mij)
Gaat deze ooit ook een brushlessconversie krijgen?
Je moet hier geld voor vragen man, je bent beter dan hpi:mrgreen:

Laten we het er maar niet over hebben wat het zou moeten kosten.. :roll: zerlfs met een uurloon van 50 cent zou hij nog steeds erg duur worden zo te lezen. :p
 
Laten we het er maar niet over hebben wat het zou moeten kosten.. :roll: zerlfs met een uurloon van 50 cent zou hij nog steeds erg duur worden zo te lezen. :p

Klopt :mrgreen:

De onderdelen voor mn fiets zal ik laten CNC'en, omdat het me anders erg veel tijd gaat kosten om die te gaan maken :p Het ontwerp er van daarentegen maak ik natuurlijk wél zelf.
 
Klopt :mrgreen:

De onderdelen voor mn fiets zal ik laten CNC'en, omdat het me anders erg veel tijd gaat kosten om die te gaan maken :p Het ontwerp er van daarentegen maak ik natuurlijk wél zelf.

Als je iets over fietsen wilt weten:gebruiksfietsen, derrailleurfietsen, mountainbikes (schijfremmen,suspension)en racefietsen.
Dat is mijn specialisme, daar kan ik jou nog een hoop over leren.
25 jaar ervaring.
:DBen ik tenminste op 1 ding slimmer:DJippie.
(p.s. ik heb ook nog wel wat onderdelen liggen en wat sloopfietsen)
 
Back
Top