Losi Mini LST2 servo probleem

Een cc sidewinder esc met een losi xcelorin 8200 kv motortje. Dit geeft met een open diff al wheelies op 2s lipo.

Kan bij jou de wagen het wel aan om op 3s te rijden? ik heb de gears van viscious diffs al gestript op 2s

grtzzz

misschien dat ik ook eens met lipo zal rijden
men oude ladertje is niet meer zo goed
dus ineens dan een lader en lipo aanschaffen
en andere regelaar want ben niet erg tevreden over deze van losi
Een cc sidewinder esc met een losi xcelorin 8200 kv motortje. Dit geeft met een open diff al wheelies op 2s lipo.

Kan bij jou de wagen het wel aan om op 3s te rijden? ik heb de gears van viscious diffs al gestript op 2s

grtzzz

Idd het is niet de beste van de mini's die er zijn maar ik verzeker je na wat mods heb je een beest!:)

Dan wel een kleintje;)

grtzzz

dit kan ik wel best geloven ,maar rijden jullie met een ander hoofd tandwiel
het mijne heb ik daarjuist gestript:confused: met de originele setup en nochthans was alles mooi afgeregeld
Idd het is niet de beste van de mini's die er zijn maar ik verzeker je na wat mods heb je een beest!:)

Dan wel een kleintje;)

grtzzz

de gearing is volldeig standaard bij mij, alleen heb ik voor men brushless een 20T pinion gemonteerd. Mijn slipper staat zelf volledig vast nog geen problemen gehad. mss een motortje wat losser gekome en zo verschoven en den gestript.
GEwoon een nieuwe halen de stocks zijn meer als sterk genoeg hoor;)

grtzzz

de gearing is volldeig standaard bij mij, alleen heb ik voor men brushless een 20T pinion gemonteerd. Mijn slipper staat zelf volledig vast nog geen problemen gehad. mss een motortje wat losser gekome en zo verschoven en den gestript.
GEwoon een nieuwe halen de stocks zijn meer als sterk genoeg hoor;)

grtzzz
daarjuist nog eens een ritje gedaan met de nieuwe tandwielen
plotseling een gekraak en de midden diferentieel is nu stuk :confused:
straks eens open doen en kijken wat er gebeurt is
ik denk van deze terug toch te verkopen
de losi mini is me tot nu toe niet goed bevallen hoor :bad-words:

Laatst bewerkt:
bij liquid rc is het te betsellen, ik heb dze ook. Zelf sperren gaat niet dan draaien de meenemers door...

grtzzz

bij liquid rc is het te betsellen, ik heb dze ook. Zelf sperren gaat niet dan draaien de meenemers door...

grtzzz
heb vandaag de oude diff gelijmd en gesperd
ging maar 10 minuten mee ,maar de wagen rijdt nu wel veel leuker
@rex soms geen linkje van de sper want vind deze niet tussen al die stukken
groeten en dank bij voorbaat

Back