Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lezen?Ik laad aan 0,5A, hoe lang duurt het dan? Of kan je de formule geven om het te berekenen?
Je accu is 3300mAh, je laad met 0.5A = 500mAh per uur. 3300mAh / 500mAh = 6.6 uur.Hoe lang het duurt is afhankelijk van de capaciteit van de accu. Als je accu 5000mAh is en je laad met 0.5A dan duurt het 10 uur theoretisch gezien. Of bedoel je dat je laad met 0.5C, dat is 2.5A, dan duurt het 2 uur.
Ja, schakel naar 2.5A, of zelfs 3,3 A maximaal. Goed zo van je balancer.Is het beter om het laden nu stop te zetten en verder te laden aan 2,5A?
De balancer steekt in!![]()
Dat piepen is zoals de naam al doet vermoeden een beveiliging dat je de LiPo niet te vol laad. Gewoon op 2A of meer zetten, max 3.3A zetten en doorgaan met laden.Hallo,
De batterij is nu al ongeveer 3 uur aan het opladen.
Opeens begon de lader als een gek te piepen!
De fout is: "Safety timer cut-off".
Moet ik de lader gewoon terug aanzetten?
Ik zei ook niet dat jij zei dat het niet kon. Ik zei alleen dat het onzin was aangezien 5A 20C = 100A meer dan genoeg is voor een 1/10 2WD wagentje. Hoe meer hoe beter, maar betalen voor dikke overkill is niet echt slim, al helemaal niet met een beperkt budget.Ik heb nooit gezegt dat je niet kan rijden met 20c zeg alleen lijkt me wat weinig. Ik rijd zelf op 45 c in de erbe.
Ik probeer hem alleen te helpen. Zijn kennis is gewoonweg niet waar ik het aanraad wanneer je met LiPo's begint. Heb liever dat ik nu constant tegen hem loop te zeiken dan dat hij dadelijk zijn huis afbrand.Misschien kan je ook nog een keer zeggen dat de jongen zijn kennis niet voldoende is .
Heb je pas 4 keer gezegt lol.
Is geen sarcasme denk ik 8) ? hahaJij weet alles en jij bent de beste.
Dat zei ikDat van die laders was wel onzin dat heb ik net na gelezen.
Ik zet jou niet voor schut. Jij zet jezelf voor schut, ik maak het alleen nog duidelijker en probeer alle foute informatie die jij verspreid te ontkrachten zodat andere mensen er niet de dupe van worden.Ps zet mij niet meer voor schut .:2gunfire: