Losi Speed T of Traxxas Rustler VXL ?

Er bestaat nog niet echt een algemeen Speed-T topic, maar dit topic benadert het het beste.
Daarom: een leuk linkje voor mensen die een aankoop van een speed-T overwegen:
Team Losi Speed-T
Ik weet niet in hoeverre deze site gesponsord is en dus betrouwbaar of eerder reclame, maar het blijft aangename lectuur.

Hoi mensen,

ik had ook even een vraagje over wat voor accu ik zal kopen voor mijn Rustler VXL. Ik ga hem woensdag ophalen bij Coenraad. ( hij is daar €419 zonder accu of iets :S, maar van me ma mag ik hem niet uit het buitenland halen :( ) Dan moet ik er dus nog een accu bij kopen. Kan iemand mij vertellen welke het beste is van die winkel? ( En voor deze auto ). Dit is de link.

Overige radiografisch bestuurbare auto's, vliegtuigen, helikopters en boten

Hoi mensen,

ik had ook even een vraagje over wat voor accu ik zal kopen voor mijn Rustler VXL. Ik ga hem woensdag ophalen bij Coenraad. ( hij is daar €419 zonder accu of iets :S, maar van me ma mag ik hem niet uit het buitenland halen :( ) Dan moet ik er dus nog een accu bij kopen. Kan iemand mij vertellen welke het beste is van die winkel? ( En voor deze auto ). Dit is de link.

Overige radiografisch bestuurbare auto's, vliegtuigen, helikopters en boten

Da is best duur.........
www.mbs-racing.nl is ie een stuk goedkoper
ps. mijn rustler met 2 lipo 2S 5000 mAh is te koop met lipo lader......
Ik heb er pas twee ladingen mee gereden maar daar ik een 1:8 Losi T Brushless heb gekocht gaat ie al weg.

En met 2S is ie al Suuupeeeerrrrrrrrr snel.....zo ongeveer 75/80 kmh

419 is ook veel te duur. Ik zie hem al vanaf 350 a 360 euro in de winkel liggen. Van het prijs verschil kun je een mooie 4500 7,2v accu van een goed merk van kopen.

EDIT: bovendien is het wel erg off-topic. Vooral aangezien dit topic redelijk dood was (aug / okt 2008)

kijk bij toemen.nl
is in den bosch. ik weet niet waar je woont,
maar daar kost hij 339.95 euro. dat is een sruk goedkoper

Ik heb de Speed-t en hij gaat als een bom.
Ik had hem vanop Ebay.com gekocht. Voor 160€ had ik hem.

Ik heb nog maar Nimh 7.2v batterijen en wat een snelheid zeg. Ik ga later lipo's kopen? Heb een ultramat 14 en die laat Lipo's op.
Hier is een link naar goedkope lipo's
Hobbycity Online R/C Hobby Store :

Ik heb wel al eens breuk gehad: de achter ophanging is gebroken maar dat kwam omdat ik zonder kap reed.
Heb dan rear shock mount gekocht van een xxx-t. Ik had gelezen dat het dezelfde zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Je kan het monteren maar er zijn aanpassingen aan de kap te doen en de wagen zit veel lager. Was een goedkope oplossing

http://www.liquidrc.com/index.php?m...ucts_id=9364&zenid=skb62iomimnm61h0duglo0i3r0

Heb daarstraks op een skateparkje geweest en hij springt goed. Ben met de rechter voor ophanging tegen een paaltje gebotst en hij had niks.
Ik ben daarna overkop gegaan en daar is wel de dubbelzijdige tape van de ESC losgekomen. Opletten dus.

Ben er heeeeel blij mee

Ik heb de Speed-t en hij gaat als een bom.
Ik had hem vanop Ebay.com gekocht. Voor 160€ had ik hem.

Ik heb nog maar Nimh 7.2v batterijen en wat een snelheid zeg. Ik ga later lipo's kopen? Heb een ultramat 14 en die laat Lipo's op.
Hier is een link naar goedkope lipo's
Hobbycity Online R/C Hobby Store :

Ik heb wel al eens breuk gehad: de achter ophanging is gebroken maar dat kwam omdat ik zonder kap reed.
Heb dan rear shock mount gekocht van een xxx-t. Ik had gelezen dat het dezelfde zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Je kan het monteren maar er zijn aanpassingen aan de kap te doen en de wagen zit veel lager. Was een goedkope oplossing

Rear Shock Tower: XXX-T [LOSA2103] - $8.95 : Liquid RC discount radio control, no bull shipping

Heb daarstraks op een skateparkje geweest en hij springt goed. Ben met de rechter voor ophanging tegen een paaltje gebotst en hij had niks.
Ik ben daarna overkop gegaan en daar is wel de dubbelzijdige tape van de ESC losgekomen. Opletten dus.

Ben er heeeeel blij mee

vraagje: is de Losi Speed T een off roader? aan de banden gezien niet toch?

Back