haha alle drie eerder...
Als ik zou rijden als een bomma, zou er nix gebeuren, maar dat is ook geen fun he
Ik heb al aangetoond hoe bruut die track is, zie maar de comments van anderen, ze gebruiken 'moordend' (in men Kyosho build thread) ik overdrijf dus niet.
Zie die leuke videos van de jumps en crashes en races die we houden

(je hebt ze al gezien merk ik aan de likes lol)
En de combinatie van bovenste twee gaan er makkelijker voor zorgen dat de zwakke plekken getest worden aan die auto, elke auto heeft zijn zwaktes, ik heb die nu wel gevonden ondertussen.
Anderen breken dan weer onderdelen die ik bij mij niet zo snel zal zien breken omdat ik al voorzorgen nam....alu carriers in de eerste plaats.
De stukken die ik wel breek waren de diff cases, en enkel de diff cases.
In 1 geval zelfs ten gevolge van een geplooide hinge pin.
En in het laatste geval ten gevolge van een ball bearing die het begaf, daar kan ik nix aan doen

Daar heeft Losi al een update voor bedacht: diff cases die een grotere diameter van ball bearing bevat....(onaangename verassing als je spares wilt gebruiken en je merkt dat je geen bearings hebt die passen)
Diff cases heb je alu versies van, maar vind ik te duur, denk ook niet dat ik daarin zal investeren maar eerder in spare diff cases, kosten maar 16 euro voor de 3 diff cases samen....
En de Hinge Pins, daar heeft losi heavy duty versies van, maar die zijn ook pokke duur: die gaan gemiddeld voor 40 euro voor en 40 euro achter.
Op ebay wel een duo gevonden voor 36 dollar, dus das wel nog interessant.
Conclusie: Iedereen die daar niet met een professionele buggy rijdt, (XRay, Tekno, TLR, etc), rijdt daar vroeg of laat iets kapot....dat is wat ik vaststel.
Ik heb alvast mijn zinnen gezet op wat door velen gezien wordt als de beste buggy, een Kyosho MP10(e, electro versie uiteraard)
Kzou zeggen, kom eens af als het goed weer is en dan kunnen we samen racen daar in Gent op SC Track
