Losi XXX-4 of Tamiya DB-01R?

• Topicstarter Topicstarter davidk
  • Startdatum Startdatum
dat van de aandrijving van een losi... een gekend probleem. MAAAAAR... het is het probleem van de maker, ik heb namelijk nog NOOIT een diff kapot gehad, niet op mijn truck en niet op mijn buggy.

een xxx4 heeft voornamelijk probs met tandriemen en pulleys + rijdt niet echt lekker op het échte offroad ondergrondje. Niet voor niets dat alle Losi piloten terug gingen/gaan/gegaan zijn naar de XX4.

een xxx4 heeft voornamelijk probs met tandriemen en pulleys + rijdt niet echt lekker op het échte offroad ondergrondje. Niet voor niets dat alle Losi piloten terug gingen/gaan/gegaan zijn naar de XX4.

Zo slecht is die nu ook niet hé !

Nederlands kampioen 4X4 = Wesley Van Helmond -> auto : jawel ....Losi XXX4 !!!

XX4 is gewoon wat beter in grotere putten, en de meeste offroad circuits voor 1/10 worden vrij glad gestreken (of ze willen er niet op rijden ;) )

Zo slecht is die nu ook niet hé !

Nederlands kampioen 4X4 = Wesley Van Helmond -> auto : jawel ....Losi XXX4 !!!

XX4 is gewoon wat beter in grotere putten, en de meeste offroad circuits voor 1/10 worden vrij glad gestreken (of ze willen er niet op rijden ;) )

Ik wil niet neerbuigend doen tov Wesley, maar zijn NL competitie was ver te zoeken.

Ik wil u ook uitnodigen op ons BNK en dan zal je zien dat ze niet ZO gladgestreken zijn....

ga gewoon eens naar de uitslagen kijken van het bnk dat zecht genoeg .
en dan moet ge eens goed zien met welke auto's er allemaal gereden werd.
wesly is goed en word nog veel beter de volgende jaren maar mag niet vergeten dat de pa heel veel werk in die auto steekt om hem zo goed te laten gaan .
en dat vergeten veel mensen dat aan elke auto hard gewerkt moet worden maar de ene al wat meer dan de andere.

Dat komt wel goed! :D

#edit

Ik weet niet of ik de laagste prijs heb gevonden voor de Losi maar ik kwam op $440 en voor de tamiya op $238
Kun je aardig wat kappen en bandjes voor kopen ;)

ik heb mn tamiya $ 245 betaald en als optie meteen die titanium hex schroeven erbij. De Losi vind ik op ebay voor $330 hierbij zit al wel een kap en banden, dus prijs gezien zijn ze hetzelfde mag je stellen.

ik rij vaker op ruig terrein met putten dus, mss toch goed dat ik niet voor de XXX4 ben gegaan.

en de meeste offroad circuits voor 1/10 worden vrij glad gestreken (of ze willen er niet op rijden ;) )[/QUOTE]

en dat zecht dan iemand die geen bnk's rijd
of die dat van horen zeggen heeft of van ooit heel lang geleden.
gezaagd en geklaagd word er altijd in eender welke klasse dus wat maakt het.
putten en bulten liggen er voor iedereen .
dus dan stel je de auto daarvoor af ofwel rijd je er zo goed mogelijk rond .
zolang het geen stuntbaan is maar een racetrack its ok

't wordt hier een beetje offtopic niet ?

..... dat aan elke auto hard gewerkt moet worden maar de ene al wat meer dan de andere.

->daarin heb je groot gelijk, r/c-racen is zoveel meer dan alleen maar de auto bouwen volgens de handleiding, we zijn zelf nog steeds lerende...niet alleen rijden maar ook afstellen is een kunst !

en de meeste offroad circuits voor 1/10 worden vrij glad gestreken (of ze willen er niet op rijden ;) )

en dat zecht dan iemand die geen bnk's rijd
of die dat van horen zeggen heeft of van ooit heel lang geleden.
gezaagd en geklaagd word er altijd in eender welke klasse ....

-> ik bedoel hier zeker niet de bnk-rijders, maar spreek uit eigen ervaring wat ik al meemaakte..(heb nog nooit zo'n bnk-wedstrijd gezien, ga dit wel eens doen dit jaar! )

Laatst bewerkt:
Back