Lostallo Worlds V8 2009

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Nismo, 8 aug 2009.

  1. Eskomo

    Eskomo Guest

    Al met al perfect evenement, heel veel geleerd en het was erg gezellig in het NL kamp! Het enigste minpunt was het Drivers banket.... man man wat een zeer slechte kwaliteit. De pizza om de hoek was beter ;)[/QUOTE]

    Ja dat soort dingen moet je ook aan Italianen over laten, en niet aan die Zwitsers, die kunnen alleen kaasfonduen lol.............
     
  2. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    meer een soort Sla met een Olie...maar niet al te best voor de maag iig....

    BAH! heb genoten van de Pizza daarna!~
     
  3. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Tja ik denk dat hier nog wel eens een keer goed over nagedacht moet worden. Kom je in een ander dorp waar het 15 graden kouder is (zonder jas) en moet je als eerste een half uur wachten ... in de kou.
    Na een tijd kom je in twee leuke zalen met tafels en stoelen... tenminste zo leek het, wij zaten op een houten bankje. Zo op het eerste gezicht ziet alles er netjes uit totdat je het bestek oppakt wat netjes in een servet is gerold, goh ... plastic. Na verloop van tijd krijg moet je zelf een flesje water halen en een fles tafelwijn. Die wijn ... :Fade-color

    Als je dan een uur gewacht hebt krijgt iedereen een plastic wegwerp bakje met wat sla en als je geluk hebt een stukje tomaat, onderin 4mm olie.

    Gedurende het serveren kwam men er achter dat er te weinig zitplaatsen waten dus haalde met van de baan wat knutseltafels en bankjes (het smeer zat er nog op). Als klapper wordt er dan omgeroepen dat men per tafel eten kon halen op afroep... er waren +/- 16 rijen met tafels met daaraan ongeveer 20 man per rij. Je kan zelf wel nagaan hoe lang dat duurt per rij.

    Aangezien mijn vrouw last kreeg van de salade en de rest al vanaf 1 uur al niet gegeten had zijn we vertrokken! (het was ondertussen 9 uur)

    Zit je op een dinner met de 150 snelste rijders van de wereld... krijg je dit...

    De club zal het best wel goed bedoeld hebben maar dit was echt slecht. De EFRA / IFMAR kan dit soort uitjes beter zelf regelen in de toekomst.
    Het enige voordeel was dat we ene meneer "Shiu" tegenkwamen in de pizzaria ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Wen er maar aan, ik heb nu 2 wk's meegemaakt maar veel is het niet. Ook ik was blij met het eten in het hotel of een ander tentje in zowel Messina als Cordoba en het scheelt ook tijd, toch prettig dat je snel van de baan bent om effe wat anders te doen..
    Slordiger vind ik dat de organisaties van wedstrijdleiding t/m de kantine geen tot zeer gebrekkig engels spreekt, daar mag de IFMAR duidelijk meer aandacht aan besteden.
     
  5. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Verslag

    Zo ik ben eindelijk er toe gekomen me verslag op mijn site te zetten en mijn foto`s
    Je vind ze op 2009
    Veel lees plezier
    Alex
     
  6. Eskomo

    Eskomo Guest

    Leuk verslag Alex, en mooie foto's.
    Jammer dat het zo voor jou moest eindigen, zonde van Tjibbes Collari motortje.
    Tot Apeldoorn.
     
  7. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Leuk verhaal Alex. Ik heb nog wel een originele nieuwe deac (accu) liggen ;)
    Kan je in ieder geval de mooie upgrades op AMCA testen!
     
  8. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Dank jullie
    altijd handig .
     

Deel Deze Pagina