al oude scheeps technieken me hoela ,nou trap je me na op mijn beroep:sniper::sniper::sniper:
het weg nemen van een oorzaak is makkelijker dan het verdoezelen van het probleem :-x, overigens worden alle kopbouten drijfstang lagerkappen enz. netjes op aanhaal moment gezet en worden geen onsjes of kilotjes gepikt vinden ze bij de veritas of s.i. echt niet goed.
M3 =met 8.8 staal 1,3 Nm met 10,9 staal 1,8 Nm
M3,5 =met ------ 1,9 -------------------2,7
M4 met-----------2,9 ------------------ 4,1
M4,5 met-------- 4,1 -------------------5,8
M5 met-----------5,7 ------------------ 8,1
vario helicopters hadden vroeger torsie sleuteltje maar als je goed zoek
zullen ze er nog wel wezen
dus METEN IS WETEN en GISSEN IS MISSEN

gebruik zo een ding al jaren zelfs om de gloeiplug motoren weer
in elkaar te zetten gaat nooit mis zo (boutjes breken niet af ik zie in
het veld wel eens anders jammer genoeg)

zo doe hier je voordeel mee
martin