Lovan rc off-road masters 2010

De rally staat reeds klaar gezet. Hoevéél rally's zijn er nu al reeds ingeschreven Lorenzo?
Heb je ook link van die rallyclub rijders uit Kortrijk zoals je vertelde ? Dank u.

Hallo
@danny momenteel nog geen rally's ingeschreven maar lorenzo zijn rally gaat zeker rijden.Je gaat al zeker met 3 zijn om te starten.
En het antw op je tweede vraag die mensen hebben geen site denk ik,ze gingen uitkomen met een flyer.
Grtz

Nog even vermelde dar er nog een mooie hooftprijs is bjgekomen voor de gratis tombola,en aandenking voor de 3 eerste drie pilotenn hun klasse.
klasses:2X4 BUGGY
2X4 BUGGY
2X4 TRUCKS EN TRUGGYS EN TRAXXAS SHORTCOURSE
4X4 2X4 RALLY
GRTZ

Laatst bewerkt:
Als ik kan zal ik enkel de zondag rijden met de rally(want zaterdag zit ik op francochamps: btcs,btcc,fun cup),didier zou ook enkel op zondag eventuéél komen met zijn b44.

Laatst bewerkt:
@danny

sorry dat ik niet gereageerd had, het is al een tijdje te druk in de winkel, kan niet echt meer volgen, ik stuur nog een mail door aan de mensen waarvan ik weet dat ze een wagen hebben om nog es op attent te maken voor de inschrijvingen. der zijn zeker 3 rally's aan de start, als de mijne de finish haalt is wat anders :rolling:

grtz

No problem Lorenzo. Onze 1/8 is op komst vernam ik vandaag(cml) voor volgende wéék. Das goed nieuws, ze zullen tevreden zijn dat ze hem kunnen méédoen op hun verlof om tope te steken.
Vandage reeds een regelment (grotendééls fba Thermique en Eletric) gemaakt met dééls nederlandse punten. Van dit een samenvatting gemaakt voor 2010-2011. Dus hier ook druk bezig is het niet met bouwen ,dan ist wa anders tesamen knutselen hé.

hallo,

inderdaad, door de manier waarop we het hebben aangepakt zijn ze al op komst ! !:rolling:

super he !:D

ze hebben ook nog wat meegestuurd van track banners en dergelijke, ook wat stickersheets

even nog beste prijzen overlopen van onze gratis tombola voor de deelnemers:
8O8O8O

m-auto abonnementen
weekend ardennen
auto (nieuwe kit)

verder:
pit towells, opbergkoffers, zendertas, sleutelsets, car stands, enz.

grtz lorenzo

Zou zeggen mensen zeker en vast al jullie inschrijvingsgeld terug met de gratis tombola!!!!Zou zeggen tot volgende week vanaf vrijdagavond is de piste al open.
grtz pascal

Laatst bewerkt:
Hallo,
Voor de mensen die hun nog willen inschrijven voor de barbecue gelieve dat te doen ten laatste tegen nu woensdag.Voor de inschrijvingen van onze wedstrijd kan je gerust nog de zaterdag en de zondag zelf inschrijven.
Alvast bedank
grtz

jeeps,

der zijn meer dan de sappige worsten alleen zulle!

de barbecue is voorzien met 4 stukken vlees, groentjes enz...

kortom alles der op en der aan !
:banana:

zal smullen worden !

grtz lorenzo

hallo,

der kan nog voor de barbecue tot woensdagavond 20u gereserveerd worden, de inschrijvingen voor de wedstrijd liefst zo veel mogelijk op voorhand, dan kunnen we alles al opmaken op voorhand.

dus voor meer info, inschrijvingen of barbecue
mailen naar of:
pascal@lovanrc.be
of:
lorenzo@lovanrc.be

grtz lovan rc

Back