lovan rc off road masters 2011

Hallo
Modder gaat er niet veel liggen,het water trekt namelijk vlug weg.We hebben ons best gedaan de laatste weken om de piste zo mooi mogelijk en rijbaar te maken bij nat weer.Hopelijk zondag mooi weer maar er komt dag per dag verbetering.
grtz

hallo
ik heb even een vraagje, ik zou graag donderdag eens komen rijden (rijd met een b4.1) maar ze geven veel regen uit. de baan zal wel goed in de modder liggen zeker of valt dat wel mee om te rijden? dat klote belgie's weer ook altijd hee

Ik wou ook gaan vandaag, maar kben thuis gebleven. Kga niet met een nieuwe auto in de regen rijden :( Zaterdag ik ga ik gaan alst beter weer is.

De offroad masters zijn jammer genoeg niet voor mij. Ik moet naar een familiefeest dat al eens verzet is geweest zodat ik naar Duitsland kon voor een wedstrijd. En 2 keer verplaatsen zal niet pakken vrees ik :p Nuja, dan er zal wel iemand anders gelukkig zijn met mijn podiumplaats zeker? :p

oooooo zie ik daar iets groeien zo net onder het hoofd??

Ik wou ook gaan vandaag, maar kben thuis gebleven. Kga niet met een nieuwe auto in de regen rijden :( Zaterdag ik ga ik gaan alst beter weer is.

De offroad masters zijn jammer genoeg niet voor mij. Ik moet naar een familiefeest dat al eens verzet is geweest zodat ik naar Duitsland kon voor een wedstrijd. En 2 keer verplaatsen zal niet pakken vrees ik :p Nuja, dan er zal wel iemand anders gelukkig zijn met mijn podiumplaats zeker? :p

Tjah er doen nu 4 mensen mee, dus zo moeilijk is een podium plaats ni eh :p
Nuja, had gewoon graag nog is een race gereden. Tis ondertussen al geleden van in Duitsland dat ik nog gereden heb :(

hallo,

weerbericht al gezien? alsmaar beter en beter ! !

komt allemaal goed, we zijn net plaatsen aan het bijmaken zodat iedereen een mooie plaats heeft om te zitten

grtz lorenzo

Vanaf en uur of 16-17u zou het beginnen regen volgens buienradar. Daartussen kans op een buitje, maar het ziet er droog uit voor overdag. Just zien dat ik er op tijd uit geraak morgen :p

Back