Low budget offroad

• Topicstarter Topicstarter Xearo
  • Startdatum Startdatum
X

Xearo

Guest
Ik ben op zoek naar een goedkope offroad. Liefst van Tamiya.

Ik zit te twijfelen tussen de Stadium Thunder. 90E incl. e. regelaar en sports tuned motor.

Of de Desert Gator. 105E incl. kogellagers en e. regelaar

Met welke zal ik meer lol hebben? evt. alternatieven?

Verdere electronica heb ik al.

Ik ben niet erg into Tamiya, maar ik denk dat de Dark Impact zeker een van de betere off-roaders is die ze verkopen. Die staat nu niet op je lijstje en ik heb ook geen idee wat die kost, maar het is wel een goede auto voor het geld! Zie ook de test van M-Auto.

Gr,
Mike

Die is boven mijn budget.

Ook belangrijk om te vermelden, hij moet 2wd zijn.

TAMIYA Fighter Buggy RX 2WD
prijs : € 79.00

TAMIYA Mad Fighter 2WD
prijs : € 79.00

TAMIYA Super Fighter G 2WD DT-02
prijs : € 85.00

TAMIYA The Grasshopper 2WD
prijs : € 89.00

TAMIYA The Hornet 2WD Off-road racer
prijs : € 99.00

hier hebje e nog wat

mike

De heruitgaves vallen voor mij af.

De fighter buggy is verouderd.

De rx valt ook af omdat deze hetzelfde is als de desert gator, maar dan met lelijke body, slechtere dempers en glijlagers.

Kijk is naar de Sand viper ook een leuke auto. Is het zelfde als de Desert Gator. Ik zou niet voor een Stadium Thunder gaan je heb de redenen zelf al genoemt voor die andere modellen deze gelden ook voor deze.

btw hier foto van de Sand Viper:
header_58374.jpg

Ik zie bij de conrad een carson 1:18 mt rtr voor 100e.

Ik heb nog nooit een 1:18mt gehad.

Deze lijkt me ook een optie.

Welke zal me beter bevallen, de sand viper( desert gator), de hierboven beschreven auto?

WAAR wil je gaan rijden?

Een 1:18 is wat beperkter om mee te rijden dan een 1:10 omdat de grondspeling erg klein is.

Als je (bijna) overal wilt kunnen rijden dan is de Stadium Thunder de beste keus. Door de grotere banden kan je makkelijker over het gras dan een buggy dat kan. Als je een mooie plek hebt met weinig gras dan kan de buggy ook een goede keus zijn.

Ik heb de 1:18 ook gezien en vindt het een vette wagen mooie vormgeving. Heeft wat weg van een jato. Mij lijkt hij wel vet.

Greetz tom

Back