Mijn duits is niet zo goed, maar het draadje lijkt abrubt te stoppen, zonder verslag van eerste vlucht of testgegevens.
Een pitchspeed van +400kph met een tot 4Kw te belasten aandrijving met een 11" blad op een 1m span hebbende pylon 400, uitgerust met indoorservos?
Zeg nu zelf, als je het allemaal op een rijtje zet?
Kijk eens hoe een swist van 1,4 meter tegen het koppel vecht bij het opstijgen met deze prop: Swist F5D w/GM Folder on 5 cells - YouTube
Volgens mij zal je toestel zonder bungee niet te lanceren zijn.
Ik heb de d47 eens geprobeerd op een plasma van fvk. 6 maanden met ongeveer 600W gaf dit geen enkel probleen. Dan heb ik mijn oude lipo vervangen door een tunderpower 65C en bij de eerste duikvlucht flutterde er een d47 kapot.
Ja die Swist video zag ik ook NADAT ik de prop en vertraging al besteld had, dat gaat idd als een malle. En het was bij idd ook opgevallen dat die draad al een tijdje dood is. Ik ga die duitser denk ik maar eens een PM sturen.
Zou natuurlijk kunnen dat ik gewoon gestoord bezig ben

Ik sta open voor alle suggesties/tips en ik zal ze serieus overwegen. In elk geval bedankt voor de reacties tot nu toe. De D47's heb ik nu al wel liggen helaas, dub dub..