C
crazymotha
Guest
Hallo .
Mijn naam is Rocco en lees nu een weekje of 2 mee op dit forum.
Wil eens kijken of de RC hobby iets is voor mij.
Nu ben ik al die tijd op zoek geweest naar een leuk startmodel voor een klein prijsje.
Nu kan ik de LRP s10 Blast tx 4wd voor een heel leuk prijsje overkopen.
Had wel al gelezen dat dit op zich een prima merk is dat zich op starters richt.
Heb ook gezien dat er genoeg onderdelen voor te krijgen zijn.
Nou zou ik alleen graag willen weten is dit inderdaad een leuk startmodel en is deze een beetje simpel in onderhoud en uit te breiden.
Ben een volledige newbie op dit gebied en in het algemeen met elektra.
Nu heb ik een hele handige buurman die me wel een beetje op weg kan helpen , maar wil niet al te moeilijk beginnen.
Hoop dat iemand mij goed advies kan geven.
Weet dat er waarschijnlijk veel mensen willen reageren met koop een traxxas , om dit voor te zijn wil nu eerst goedkoop beginnen zonder echte troep te kopen (zoals hier genoemd nitrotek,acme etc.)
Traxxas staat op het verlanglijstje evenals team losi (truggy) maar wil eerst weten of de hobby mijn interesse vast kan houden voordat ik een grote investering doe.
Mijn naam is Rocco en lees nu een weekje of 2 mee op dit forum.
Wil eens kijken of de RC hobby iets is voor mij.
Nu ben ik al die tijd op zoek geweest naar een leuk startmodel voor een klein prijsje.
Nu kan ik de LRP s10 Blast tx 4wd voor een heel leuk prijsje overkopen.
Had wel al gelezen dat dit op zich een prima merk is dat zich op starters richt.
Heb ook gezien dat er genoeg onderdelen voor te krijgen zijn.
Nou zou ik alleen graag willen weten is dit inderdaad een leuk startmodel en is deze een beetje simpel in onderhoud en uit te breiden.
Ben een volledige newbie op dit gebied en in het algemeen met elektra.
Nu heb ik een hele handige buurman die me wel een beetje op weg kan helpen , maar wil niet al te moeilijk beginnen.
Hoop dat iemand mij goed advies kan geven.
Weet dat er waarschijnlijk veel mensen willen reageren met koop een traxxas , om dit voor te zijn wil nu eerst goedkoop beginnen zonder echte troep te kopen (zoals hier genoemd nitrotek,acme etc.)
Traxxas staat op het verlanglijstje evenals team losi (truggy) maar wil eerst weten of de hobby mijn interesse vast kan houden voordat ik een grote investering doe.
Laatst bewerkt door een moderator: