Lrp Blast TX

Zou graag een LRP S10 Blast TX van wat meer snelheid willen voorzien. Nieuw in dit wereldje dus graag wat advies.

?? een goede brushed motor??
?? een brushless set ??
En waar moet ik dan op letten..

Alvast bedankt..

Hallo.
Ik zal voor een goedkoop brushless setup gaan van hk (hobbyking) omdat die setjes prijs/kwalprijs/heel goed zijn.
Ik heb zelf ook een lrp twister 2 wd met een 9t motor en een 60a regelaar.
Maar als ik jou was zal ik geen 9t motor nemen i.v.b er een 380 magneet erin zit en in een 4wd auto die snel warm zal worden.
Maar let wel op met brushless het slijt process gaat wel gelijk omhoog zoals tandwielen difs en met een crhash komt er ook veel meer kracht op te staan.
Maar laat staan brushless is een heel stuk leuker dan het origineele setup wat erin zit

Brushless setje van HK, en daar lipos

Edit:
Bv dit setje:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...0A_EU_Warehouse_.html?strSearch=trackstar 80a

En een lipo:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=32713
Zoiets, veel acceleratie en perfect voor die set (heb ik zelf ook liggen)
Eventueel zijn ze er ook met meer mah

Ik weet niet wat voor plug je hebt, maar als je niet een plug op de accudraden wilt/kunt solderen, kun je het ook veilig aanpakken en kijken naar draden met de juiste plug (2 euro)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__465__85__Batteries_Accessories-Battery_Adapters.html

Steven

Laatst bewerkt:
Oke ga ik proberen. Een leek in deze RC wereld dus alle info is welkom. Ik had bij hun al wat gereedschap besteld. Zag al die setjes wel staan maar zag door de bomen het bos niet meer..... Ze hebben het ook over een programmeerkaart. Is dat aan te raden??

Setje via Hobbyking besteld. Na 1 accu alleen nog maar een oranje led wat knippert. Geen beweging meer in te krijgen. Gisteren nog maar weer eens, motor maakt vreemd geluid, begint te roken draden worden loeiheet... Heb ik weer .... RMA via de website van Hobbyking. Misschien toch goedkoop duurkoop

Oranje ledje betekent meestal dat het signaal niet goed is, of dat de ESC nog gekalibreerd moet worden?

Het originele tandwiel overgezet. En motor in de gaten gehouden. Hij heeft na het oranje ledje wel gewoon weer gereden. En ik had eea gekalibreerd. Dat met dat roken en hele warme bedrading wordt wel meer genoemd of internet...

Welk setje heb je erin? De originele vertanding komt neer op een vertraging van 8,8 op 1 of zo, wat wel eens te zwaar kan zijn voor een snellere motor.

Originele tandwielen. Net bericht gehad van Hobbyking. Nieuwe set is onderweg. Wat is je advies mbt de tandwielen???. Ben nieuw hier.... Op de site van PKracing zie ik ook Stalen motortandwielen is dit ook een betere optie qua slijtage e.d.

23t is meer dan zat voor een tx
kom naar het lrp draadje, zie hieronder. daar zitten de boys met ervaring ;)

Als je de standaard messing motortandwiel hebt moet je idd upgraden naar stalen. Die originele goudkleurige worden direct puntig met een brushless set en vreten dan je spur binnen no time op. Wel kijken naar 0,6 mod als ik mij niet vergis, want 48pitch lijkt hetzelfde maar is het net niet. Iemand die dit kan bevestigen misschien want ben niet meer 100 procent zeker welke van de 2 het nu was bij de blast.

Back