lrp s10 blast tx

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door peu309, 7 jul 2010.

  1. peu309

    peu309 Guest

    Iemand ervaring hiermee???

    [URL=" - LRP S10 Blast TX[/URL]

    Ik krijg er namelijk 1 aangeboden maar heb geen ervaring met LRP, ben al jaren niet meer mee bezig geweest.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    In de nieuwe M-auto staat een test
     
  3. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Je bent me net voor ;)

    LRP is over het algemeen wel een goed merk, dus ik denk dat je haast geen miskoop kan doen, mits de staat van de auto goed is natuurlijk.
     
  4. peu309

    peu309 Guest

    M-auto? dat ken ik helemaal niet! net even op de site gekeken maar daar wordt ik niet veel wijzer.
    En hier in het dorp verkopen ze helemaal geen rc bladen.

    in ieder geval bedankt voor je reactie.....zou je me toevallig aan de resultaten van de test kunnen vertellen......?

    Alvast bedankt!
     
  5. peu309

    peu309 Guest

    auto is een maand oud, dus zou qua staat wel redelijk in orde moeten zijn....
     
  6. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Als je hem voor een leuk prijsje over kunt nemen en er zitten eventueel ook nog wat losse onderdelen en extra accu's bij kun je er niet snel een buil aan vallen.
    LRP is een goed bekend merk en je zult er zeker een leuke beginnersauto aan hebben.

    Wat vaak bij de rtr modellen een stuk beter kan is de zenderset die erbij verkocht worden..
     
  7. peu309

    peu309 Guest

    bedankt voor de snelle reacties......

    Lijkt me wel iets gezien de reacties.... is het ook een combi om er een ezrun setje in te zetten, bijvoorbeeld een 8,5T?
     
  8. yazzoline

    yazzoline

    Lid geworden:
    26 jan 2009
    Berichten:
    117
    Locatie:
    Enschede
    ik denk dat die het makelijk aan kan de brushless geweld, ik heb de buggy versie in mijn hand gehad en zag er zeer goed uit, vooral voor die prijs,
    hij is een rtr wedstijd auto voor erg weinig geld, eningste wat ik jammer vond dat de schokdempers op de wielophanging waren bevestigd en niet tussen in, dit kan bij verkeerd klap je onderdelen kosten maar buiten dat zag het erg goed uit. standaard bigbore schokdempers, alles imbus schroefen, stabi stanger voor en achter, kogel lagers. voor zijn prijs is dit echt geen miskoop.
     
  9. oisterwijk

    oisterwijk Guest

    Beetje laat (ik wil mijn hart luchten) maar ik zelf heb een traxxas slash en voor mijn dochter een lrp blast s10 gekocht NIEUW....maar nooit meer z'n stuk ellende ze heeft nog geen accu leeg kunnen rijden of het moet een maandag morgen auto zijn ik hoop voor jou dat jij er meer geluk mee hebt...........
    gr ruud
     
  10. badelaar

    badelaar

    Lid geworden:
    11 jun 2010
    Berichten:
    357
    Locatie:
    Lelystad

    Kunnen we hier wat meer over horen ? Ik ben wel benieuw wat er allemaal mankeerde. Op Youtube circuleert ook al een tijdje dit filmpje van een Duitse jongen met (naar het lijkt) vergelijkbare ervaringen.

    RdbkkiVQffM[/media] - LRP S10 Blast TX Review - Oder: Warum Sie keinen kaufen sollten...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina