lrp startbox????

Hallo zijn lrp startbox goed en kun je daar een 3.5 cc buggy mee starten waar moet ik op Letten als ik zoon start box koop??

Die LRP is 79 euro, mag ik je wat anders voorstellen?
https://www.conrad.nl/nl/absima-sta...road-modellen-in-schaal-110-en-18-779079.html
Betalend met ideal nog gratis thuisbezorgd ook!

Het enige waar je op moet letten is als de box ook voor 1:8 offroad geschikt is.
ja maar staat in recentie dat die de motor niet rond krijgt ik kan een tweede hands lrp kopen met 4 accu vul fles standaard accu lader voor 86 euro met verzend koste maar er zit een risico aan wand is gebruikt of kun je een start box wel goed 2de hands kopen of slijt die hard?

OK, dat klinkt wel goed mits de accu's in orde zijn.

Maar denk je nu echt dat die ene review een eerlijk beeld geeft? Heel veel startboxen zijn zo uigevoerd, ik weet bijna wel zeker dat die ene reviewer iets fouts gedaan heeft of slechte accu's had gebruikt.

Een box slijt niet hard. Het wiel kan slijten maar is vervangbaar.

Ik gebruik al jaren zo´n startbox en dat gaat prima. Dat hij de motor niet rond krijgt met de startbox kan ook zijn dat hij het vliegwiel niet laag genoeg heeft zodat het wiel van de startbox het vliegwiel niet raakt.

M.v.g. Mark

Een accu kan zeker bij verkeerd gebruik snel slecht worden. Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar sta niet versteld als ze geen power hebben.

maar die link die u geeft heeft u die zelf ook en hoe weet ik dat dat wieltje er vergenoeg uit komt dat die mijn buggy kan starten?????

Back