LRP sxx Stock Spec V2

Hallo,

Ik ben aan het twijfelen, zou ik de sxx stock spec kopen of een andere esc?
Is er soms iemand die de sxx stock spec gebruikt?
Ik zou deze esc gebruiken voor off road te rijden
Met een 13.5T motor waarschijnlijk de LRP X12 13.5

Hebben jullie advies?

Alvast bedankt!

Waarom verkies je een relatief laag turns motor, en ga je niet voor een 6,5T motor?
Wanneer jij een LRP SXX neemt (dus niet de SS versie) en daar bijvoorbeeld een 6,5T motor in zet, is de warmte ontwikkeling van de motor veel minder, dan wanneer je met een LRP SXX SS Gaat rijden, een goed stockprofiel neemt en vervolgens een 13,5T neemt. De 13,5T motor zal vele malen heter worden dan de 6,5T en heeft ook nog eens minder vermogen?

Groet Robert

Ik rij nu in MRCO, club in Oudenaarde
Maar we zouden allicht naar brushless gaan, reden tot op heden nog met brushed motoren.

In de club hadden ze al eens getest met een speed passion 17.5t motor maar de esc tot op maximum gezet zodat de motor sneller ging.

Eigenlijk zijn we er nog niet helemaal uit hoe we het gaat regelen.
Iedereen die speed passion of gewoon zeggen maximum zoveel turns (wat mij het beste lijkt)

er word veel gereden met club stock cirtix regelaar en een 13,5t speedpassion.
mits het gaat om 1/10 onroad

mvg Hans

er word veel gereden met club stock cirtix regelaar en een 13,5t speedpassion.
mits het gaat om 1/10 onroad

mvg Hans

Tis het Offroad forum hea Hans ;-)

Het is een optie om ontzettend veel timing door de regelaar in de motor te laten "pompen" maar het nadeel hiervan is warmte ontwikkeling. Beter is het dan om een iets snellere motor te nemen, de regelaar wat minder timing te laten leveren, zodat het allemaal wat makkelijker heel blijft.

Groet Robert

Back