Lsd diff voor inferno

• Topicstarter Topicstarter crazyroyke
  • Startdatum Startdatum
C

crazyroyke

Guest
Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb een vraagje over een inferno mp7,5 sport 3.
Mijn inferno is nog helemaal orgineel behalve het blokje dat is een lrp .30 die ik nog aan het inrijden ben en wil meer vermogen naar achteren hebben als naar voren.
Kan dit met de orginele diff's of moet je dan lsd diff's hebben?
En zo ja waar kan ik lsd diff's kopen

een lrp.30 zal waarschijnlijk heel je auto slopen.
maar dat is natuurlijk jouw keuze.
zoek maar eens naar torsen diffs maar schrik niet van de prijs

Zijn dit dezelfde soorten diffs en zit er dan zoveel power in dit blokje

Waar maakt me nie uit maar da maakt toch nie uit als ik dikkere olie in mijn middendiff gooi want die stuurd dan toch evenveel power naar voren of bedoel je misschien dikkere olie in mijn voor diff?

gewone diffs houden, geen lsd diff's, werken alleen redelijk op kunstgras, als ze 'blocken' ga je juist meer driften op losse ondergrond, probeer wat dunnere olie in je middendiff, of andere setup wijzigingen, bijv. andere banden of slappere veren achter.

Als je doel is de achterkant van je buggy meer uit te laten breken, dan zou ik zeggen; bespaar je de moeite. Met die LRP .30 gaat dat sowieso wel gebeuren :D. Als je toch niet tevreden bent kun je indd. lichtere olie in je middendif doen of de afstelling van je auto aanpassen.

Ik weet niet hoe oud je buggy is, maar met die motor is het sowieso wel een goed idee om van te voren eens te checken of er uberhaupt nog wel olie in je diffs zit. Als je de juiste olie erin hebt zitten zal het met het "slopen" van je auto ook wel meevallen. De aandrijving van de MP7,5 kan dat wel hebben. Wat je nog wel zou kunnen doen is je diffs upgraden met 2 extra bevelgears. Er zitten er origineel namelijk maar 2 in.

Ik dat was ik van plan om die bevelgears te kopen alleen toen knapte zijn pistonpen doormidden en aangezien hij in mijn zuigerwand is gekomen was het beter om een nieuw blok te halen het was toch een picco p3 .21 en die kwam vermogen te kort vond ik.
Maar mijn buggy is nu ongeveer 1 jaar dus valt nog wel mee.

Hey jongens weet er iemand toevallig hoeveel diffolie ik in de diff's moet gooien want de ene zegt helemaal vol de ander half vol help want ik weet het niemeer

Wat wil je nu? Meer power naar achter? Dan ga je driften of wil je circuit rijden?

Geloof me dat als je 500k in het middendiff doet, dat de auto serieus zal driften op een losse ondergrond.

Ik doe m'n diffs altijd voor ongeveer 5/8-3/4 vol. De crosshafts moeten onder de olie zitten, maar de bovenkant van spidersgears komen nog net boven "water".

Ik wil driften doe nu ok 5000 voor en in het midden en achter 3000 en dan zou die moeten driften haha als hij klaar is maak ik wel een filmpje en wa foto's

Ik denk dat de vraag moet zijn: Wil je dat je Buggy altijd drift, of wil je dat je auto in bepaalde bochten kan laten uitbreken als je het gas erop gooit?

In het eerste geval kun je het beste gaan voor veel maar dan ook veel zwaardere olie dan wat er nu inzit(waarschijnlijk Kyosho 10.000).

In het tweede geval zou ik voor lichtere olie in je middendiff gaan, omdat je dan het corrigerend vermogen van je diffs behoud bij het uitkomen van de bocht c.q. opkomen van het rechte stuk.

Het is maar net wat je wilt.

Laatst bewerkt:
Zet er gewoon een paar gare banden op.dan kan je prima driften en als je weer gewoon wilt rijden zet je er weer goede banden op.Om nou steeds je diffolie te vervangen is ook zo'n rot klus en het effect is ook een stuk minder als een paar banden die weinig grip hebben.

Hij moet gewoon afentoe driften uit een bocht dus ik ga gewoon wat spelen met de verschillende olie kijken wa het beste is met dit blokje aangezien er toch serieuze power in zit

Zand en op asfalt met oude banden die hadden eerst noppen maar die waren er na 3x rijden al vanaf dus dat zijn mijn straatbanden en op zand in de omg best langs de snelweg waar ze veel bulten hebben liggen van de bouw van de snelweg

Back