A
Arthur P.
Guest
Er zitten toch wel wat shots bij die haast niet op het oog zijn te doen. Als hij bijvoorbeeld op een voorwerp afvliegt en vlak daarvoor optrekt om er op een haar na overeen te vliegen is dit niet in te schatten vanaf de grond. Ik denk toch wel dat hier enig hulpmiddel bij is gebruikt. Ik heb verder absoluut geen commentaar op het filmpje hoor ik vind het zo al prachtig genoeg.
Ik kan alleen maar uitgaan op wat hij in RC Groups laat zien over zijn MK opstelling en vertelt over hoe hij dit gedaan heeft. En ook kijken naar eigen air-to-air fotos met een vliegtuigje of luchtfotos van de molens bij Stompwijk op de eerste RCAP dag (zie http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=1267920 waarbij je vertikaal langs de wiek naar beneden kijkt terwijl de Easyglider E in een scherpe bocht wordt getrokken om hem maar niet te raken op het moment dat ik onderken dat ik misschien toch wat dicht bij zit; ik sta ca 150 meter verderop) en me realiseren hoe dicht bij je soms zit als je op afstand vliegt zonder dat je je dat realiseert en hoe vaak dat toch net goed gaat. Ik heb daar wel van geleerd dat ik gewoon een veilige afstand moet houden op afstand.
Laatst bewerkt door een moderator: