Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mooi weer, veel wind, veel afvallers... maar deze mocht blijven.
Al met al toch een aantal mooie plaatjes van de boerderij kunnen maken.

Groeten,

Henk

Goed bezig Ton :D

Ik zie bij sommige foto's boven wat in beeld zitten, soort zonneklepje ofzo? :? Bijvoorbeeld bij deze foto, wat is dat?
Je hebt toch een vaste opstelling? Dan neem ik aan dat het niet de vleugel is?!

PS, Rechtsonder in de foto is een betere plek voor je naam dan midden in de foto :yes:

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers:
Mooie foto's!

Ton,

Ik neem aan dat je bewust achter de ballon aan bent gereden?
Van waar naar waar was de vlucht?

(Even voor de rest: de opname van de luchtballon is (zo te zien) genomen bij De Waal op Texel.
En, omdat Texel een eiland is, ben je met wat ongunstig weer zo van de ene kant naar de andere kant gevaren.)

Dat "klepje" is de vleugel. Leuk effect, die spiegeling erin. Kun je dat misschien benutten? bv. Door je vleugel spiegelend te maken?

Ik denk dat Ton de vleugel meestentijds van de foto verwijderd, door de randen van de foto wat bij te snijden.

Wim

Hallo Rob.

Dat zonneklepje is de tip van mijn vleugel maar die functioneert ook als zonneklep maar bij sommige foto's verdwijnt die als ik in mijn fotoprogramma De foto bijwerkt zoals zijn horizonnen rechtzetten of een stukje bijsnijden zoals Wim al opmerkten
.
Het klopt Wim ik ben bewust achter de ballon gereden en met mijn toestel wat foto's gemaakt de ballonnen waren opgestegen vanuit Cocksdorp richting den Burg de vlucht duurden ongeveer drie kwartier stond bijna geen wind en dat komt niet veel voor bij ons op Texel. Ze zijn in de buurt van de Waal geland. Ik zou het eens uitproberen Wim dat spiegelend effect van mijn vleugel.

Hierbij nog een foto van een loopbrug in aanbouw voor komende zondag voor de halve marathon van Texel de start is vanaf de boot waar 1600 mensen van start gaan de pontweg wordt overgestoken via een loopbrug.

Ton
Texel Halve Marathon - Texel Halve Marathon 2008

Ik had al een foto van de loopbrug in de TC gezien. Een foto door jou is natuurlijk te verwachten: zo vlak bij jullie veld.
Heb je nog fotos gemaakt van de start vanaf de boot?

Wim

Leuk dat er weer eens een foto van je in de TC staat.
Ik krijg de krant van dinsdag pas op woensdag, dus ik zie het vanavond wel als ik thuis kom.

1600 man is een hele stroom zeg! Bijna de hele capaciteit van de Wagenmaker (die volgens mij 1750 man is)

Wim

hee fotootjes van mijn lieve eilandje ;)
wist niet dat hier iemand op het forum ook van Texel kwam?
hehe, een vlieger zo te zien ;):oops:

Back