''Luchtschip'' Crusader II

schepie vn mij is ng geen 20 cm lang, en weegt maar 15 gram, en om nou te zorge dt dt schepie nie zwaarder is dn de ballon, maar het is maar een `ik denk` reactie, wnt ik bn ng nie geheel klaar mt mn schepie

enne wt bedoel je precies mt een A....d draadje, han?

hier enkele update´s: gemaakt van karton, Santa Maria
full

de spanten zijn hier zichtbaar, planken gemaakt van karton

full

zijaanzicht, van het bekleden

full

geverfd, sorry voor de onduidelijke foto, gemaakt met mobiel

gat in dek gemaakt voor de instalatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat je schip van depron ging bouwen karton is namelijk veel zwaarder.

Een revel luchtschip van 35,2 cm en een diameter van 6,2 cm heeft een inhoud van 0,0029 kuub.

15 gram voor je schip is dan wat aan de zware kant want het schip inclusief ballon mag niet meer dan 2,9 gram wegen om te kunnen vliegen.

In het begin schreef je dat je er eerst gewoon mee wilde varen voordat je er probeer mee te vliegen..... hoe ga je dat doen met karton?

Cor

Na vier weken is een bericht bevroren. Wil je daarna nog wijzigen in het betreffende bericht aanbrengen dan moet je op het waarschuwingsbordje
report.gif
naast het betreffende bericht klikken en moderator vragen om de gewenste wijziging door te voeren.

wat wil je aan de tekst veranderen? Dat het geen vliegen schip word en ook geen varend schip alleen een miniatuur van karton en een plastic ballon?

moet het draadje even verplaatst worden naar bouwverslagen statische modellen. Geef niks hoor ik heb ook zat projecten onder "bouwverslagen - vliegen" gemaakt en die vlogen uiteindelijk ook binnen 10 meter de grond in. Er zou een afdeling bouwverslagen moeten komen voor projecten waar het nog niet helemaal duidelijk van is wat het wel of niet gaat doen.

Back