Lv rc heliday 2010

Beste mede piloten,

Mag ik jullie er aan helpen herinneren dat als jullie vooraf inschrijven dat dit voor ons allemaal een stuk gemakkelijker is.

Want dan hoeft u enkel op de dag zelf maar te tekenen en langs de frequentiecontrole te gaan.

En anders dan moet u eerst nog jullie papier in vullen en moet u wachten tot u badge klaar is. (al bij al duurt dit niet lang) Maar als er veel volk te gelijk aan komt kan het even duren( we zijn ook maar mensen).

Hoe kan u vooraf inschrijven:

1) U gaat naar www.lvmodelafdeling.be
2) Daar vindt u het inschrijvingsformulier onder onze affiche
3) Dat vult u vervolgens in
4) Dat formulier verstuurt u dan naar het email adres vermeld op het formulier ebzwheliday@hotmail.com
5) En voilà u bent ingeschreven

thx for coop

Volunteer

Laatst bewerkt:
Inmiddels de prijzen voor de LV RC Heliday gekregen.
Gesponsord door R&S modelstore

==> R&S Modelstore <==

file.php

1) Kyosho EPCALIBER 400
2) Multiplex Multicharger LN-5014
3) Vought TA-7C Corsair II
4) Een paar petten van de club ==> Gesponsord door Alex onze voorzitter

file.php

De prijzen worden sowieso verdeeld onder de aanwezigen door een onschuldige hand ook al zou het slecht weer zijn de meeting gaat toch door.

Ik hoop op een goede opkomst ondanks het weer "want het is immers voor een goed doel"

Het "KINDERKANKERFONDS"

U vindt ons op hun site.

ACTIES - kinderkankerfonds

Laatst bewerkt:
Ja morgen geen wind, dat is ideaal!

Dus allemaal naar Genk morgen en vergeet niet op 13juni bij ons langs te komen in Meerhout (eerst stemmen dan vliegen).

ok bijna zo ver binnen 9 uur vertrek ik naar het plein en beginnen we met de opbouw zodanig dat alles klaar is voor 1000Hr. :D

Vandaag weer een topdag gehad in Genk.
Het weer bleef bewolkt maar droog met een redelijke temperatuur.
Hier een aantal highlights.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Wederom dank aan de organisatie.
Helaas volgend jaar geen helimeeting bij de Limburgse Vleugels maar over 2 jaar zijn wij zeker weer van de partij!

Laatst bewerkt door een moderator:
Toppie helimeeting

Inderdaad, een hele mooie zaterdag. Eén geoliede machine daar in Genk, veel vliegen en leuk om met elkaar van gedachte te wisselen. Super dat er een klein stukje veld was waar een ieder rustig even kon vliegen om in te stellen e.d. Nemen we over voor september. Speciaal woord nog voor de baancommissaris want die had het strak in de hand. Is deze arbiter in te huren?

Jammer dat ik sommigen teleur heb moeten stellen door de RPX thuis te laten. Tja, er was nou eenmaal regen verwacht en zonder ruitenwissers durfde ik het niet aan.

Nogmaals, toppie, bedankt en hopelijk toch tot volgend jaar.

Greetz, Bone

inderdaad, een hele mooie zaterdag. Eén geoliede machine daar in genk, veel vliegen en leuk om met elkaar van gedachte te wisselen. Super dat er een klein stukje veld was waar een ieder rustig even kon vliegen om in te stellen e.d. Nemen we over voor september. Speciaal woord nog voor de baancommissaris want die had het strak in de hand. Is deze arbiter in te huren?

Jammer dat ik sommigen teleur heb moeten stellen door de rpx thuis te laten. Tja, er was nou eenmaal regen verwacht en zonder ruitenwissers durfde ik het niet aan.

Nogmaals, toppie, bedankt en hopelijk toch tot volgend jaar.

Greetz, bone

hey wie bedoel je die lange?:):)

Laat maar iets weten als je die nodig heb :) die kan iedereen de baas zg hij toch
:)

Bedankt voor alle goede commentaar het doet me goed te weten dat iedereen zich geamuseerd heeft.

Vooral wil ik het bestuur van de club langs deze weg nogmaals bedanken en al de vaste medewerkers ""never change a winning team""

Zoals gezegd volgende jaar moeten we waarschijnlijk een jaartje overslaan maar in 2012 zijn we zeker weer van de partij.

Echt bedankt aan alle piloten en toeschouwers want jullie hebben wel eens waar samen een 211,82€ opgebracht voor het kinderkankerfonds

Hartelijk bedankt

Perfecte dag gehad met een goede organisatie en stewards. We zullen het missen volgend jaar.

Groeten,

Jurrien.

Back