m.a.n 10x6x4 zwaartransport trekker

dank je arjen
maat hij is nog niet af he moet nog heel veel met een kwasje er tegen aan wrijven om mooie stijping te maken en de kraan en verlichting (heel veel):rolling:
gr willem

zal morgen in mn goocheldoosje kijken of ik er man zijskirts uit kan toveren met mn toverstafje
er komt enkel nu een grijze kat uit gekropen ipv konijn :D:D:D
je hoort t morgen

Hoi

Warom plak je geen rechte lijn af met plak band ? Dan heb je een rechte lijn .spuiten is natuurlijk mooier :)
Gr rick

ja alleen heeft aaltonen niks met rechte lijnen
en het blijft gewoon een uitdaging op de scania had ik het overgetroken en later met een fijn kwastje er op smeren het gaat wel .
gr willem

even een laatste update
ik ben even klaar met modelbouwen het lukt me niet meer om er energy in te stopen inverbant met andere werkzaam heden en andere hobby,s dus even geen updates meer van mijn kant .
gr willem
DSC04382_zps4e13169d.jpg

zo staat de m.a.n er nu bij op de slaapkamer
DSC04383_zps65eb938b.jpg

samen met de scania en andere modelbouw stukken zoals trailers en aanhangers.

mooie spullen hoor jammer dat je er geen energy mee voor kan vinden hoop dat het weer komt want je maak mooi spul

hoi jeroen
tja ik loop gewoon te klooien met mijn gezondheid en heb ook nog een schuur die af moet en straatwerk dus ben erg druk en snel moe dus ja moet keuzes maken.
gr willem

jammer dat je eventjes stopt, maar je je gezondheid gaat voor

even een oudje ophalen
dit chassis is inmiddels een scania geworden en de cabine heeft een nieuw chassis gekregen ze staat nu bij mijn broertje en zal verder weinig veranderen.wel komt er een wipkar achter.
foto.s

gr willem

Laatst bewerkt:
Back