M-auto, on-line verslag van EK-B in Roeselare, België

M-auto, on-line verslag van EK-B in Roeselare, België

Op de website van M-auto magazine zal in de week voor en tijdens het Europees kampioenschap zelf verslag worden gegeven van de wedstrijd. Nu al kun je op de site de belevenissen van Peter Boots volgen die voor M-auto deelneemt aan het EK-B in Roeselare.

Ben je nieuwsgierig? Ga naar www.m-auto.nl en kijk bij "Op weg naar het EK-B" waar je de voorbereidingen van Peter kan volgen zoals tijdens het Belgisch kampioenschap dat dit weekend werd gereden en vanaf volgende week ook het verslag van het Europees kampioenschap!

www.m-auto.nl

Voor meer informatie over het Europees kampioenschap dat op 5 en 6 mei wordt gereden kijk je ook op:

www.rc-racing.eu

Hoi Ruben,

Dankjewel! Het is erg leuk om eens mijn persoonlijke ervaringen op te kunnen schrijven, in het tijdschrift is daar niet altijd plaats voor. Ik heb inderdaad al heel wat rondjes gereden in Roeselare maar ik ben dan ook nog een redelijke 'newbie' in de 200 mm klasse dus het was nodig!

Oja, by the way: het circuit is vanaf vandaag gesloten tot maandagochtend dus geen kans meer voor een laatste training, dit is nog niet op de officiële EK website vermeld maar ik trof het vanochtend wel aan op de poort van het circuit...

PeeBee zei:
Hoi Ruben,

Dankjewel! Het is erg leuk om eens mijn persoonlijke ervaringen op te kunnen schrijven, in het tijdschrift is daar niet altijd plaats voor. Ik heb inderdaad al heel wat rondjes gereden in Roeselare maar ik ben dan ook nog een redelijke 'newbie' in de 200 mm klasse dus het was nodig!

Oja, by the way: het circuit is vanaf vandaag gesloten tot maandagochtend dus geen kans meer voor een laatste training, dit is nog niet op de officiële EK website vermeld maar ik trof het vanochtend wel aan op de poort van het circuit...

AH, dat wordt maandag dus dringen bij 't hek :)

beetje erg lastig te vinden, het verslag op jullie site.............kan dat niet wat handiger? Ik mis ook nog de foto's van Neurenberg........of zoek ik gewoon niet goed?

Matthijs,

Scherp commentaar :wink: Het actief gebruiken van de website is voor ons een beetje nieuw maar ik geloof niet dat de EK-B verhalen echt lastig te vinden zijn, via de link naar 'Op weg naar het EK-B' ben je er al en dan is het slechts kiezen voor het logboek om de actuele ontwikkelingen te volgen.

Hmm, Neurenbergnieuws, inderdaad bigscale en brandstofmotoren moeten nog worden toegevoegd, ik ben bang dat in de drukte die het EK met zich meebrengt hier een beetje vertraging in is gekomen... Maar, we zijn het nog niet vergeten!

Oja, voordat ik het vergeet, mocht je in de toekomst vragen hebben over het tijdschrift, stuur ons gewoon een mailtje, de kans dat we het hier lezen en gaan beantwoorden is niet echt groot...

_cyclops_ zei:

Niet echt... Alles is keurig ingedeeld he! Zelfs voor de vrije training en raad eens? Ik mag jou het leven zuur gaan maken, gezellig he? :P Oja en dat ook nog eens als aller allereerste...! Wat een mazzelaars zijn we ook.

PeeBee zei:
_cyclops_ zei:

Niet echt... Alles is keurig ingedeeld he! Zelfs voor de vrije training en raad eens? Ik mag jou het leven zuur gaan maken, gezellig he? :P Oja en dat ook nog eens als aller allereerste...! Wat een mazzelaars zijn we ook.

Mij het leven zuurmaken? Waarom dan?

Omdat we tijdens de trainingen in dezelfde heat zitten...! Was maar een grapje hoor :oops: Ik zal me netjes gedragen!

PeeBee zei:
Omdat we tijdens de trainingen in dezelfde heat zitten...! Was maar een grapje hoor :oops: Ik zal me netjes gedragen!

Oh, dat had ik nog nieteens gezien! Weet dat 't een grapje was, wil 'k um nog wel graag snappen :D

Maar, gaaf, dat is leuk! Kan 'k iig een van onze zuiderburen eigenhandig de achterkant van de Xray laten zien..... :D :D
(en nee niet omdat je me op 'n rondje zou gaan zetten :P)

Nu maar hopen dat 't ook echt lukt :P

Welk hotel zit je in? wij zitten in 't parkhotel te Izegem!

m-auto zei:
Oja, voordat ik het vergeet, mocht je in de toekomst vragen hebben over het tijdschrift, stuur ons gewoon een mailtje, de kans dat we het hier lezen en gaan beantwoorden is niet echt groot...

start dan ook geen topic hier :wink: maar verder geen opmerkingen over het blad hoor, ik kon het alleen even niet op de site vinden vandaar de opmerking hier. Ik mag graag foto's zien van nieuwtjes (al zijn die op dit moment wat minder actueel...)

Maarreh succes Peter! Ik geloof dat m'n broertje net een v-one rrr heeft aangeschaft, kan die vast wat tips en trucks tot zich nemen.

_cyclops_ zei:
PeeBee zei:

Oh, dat had ik nog nieteens gezien! Weet dat 't een grapje was, wil 'k um nog wel graag snappen :D

Maar, gaaf, dat is leuk! Kan 'k iig een van onze zuiderburen eigenhandig de achterkant van de Xray laten zien..... :D :D

Ah, sorry, dacht dat je dat al wist... Vandaar! Uhm, nu maar hopen dat je die andere Belg in onze heat bedoeld :wink: Nouja, als het niet van het 'lappen' is dan hoop ik maar dat je een bijzondere eigenschap aan de achterkant van de Xray aan de sleuteltafels wilt laten zien want anders betekent het dat je voor mij rijdt en dat kennen we nie hebben he :wink:

Ben wel erg benieuwd naar de Xray in aktie, heb hem alleen in Neurenberg gezien maar nog niet op het circuit Zijn reputatie is nu al berucht geloof ik, of zou dat de marketingstrategie van Xray zijn die er gewoon voor zorgen dat het lijkt alsof de NT1 zoveel races wint... :D

Uhm hotel... Wij zitten in kamp 'NederBelgië' op het grasveld voor de lokale supermarkt en frituur, ook wel bekend als EK-camping! Tjah, ik kan Hugo moeilijk daar neerzetten en zelf lekker thuis of in een hotel slapen haha, hmm wel verleidelijk...

Ik zie jullie maandag dan wel? We vertrekken zo naar Roeselare om de caravan neer te zetten dus dan zijn we er alvast... Morgen naar Rumst om m'n motor in te draaien en zondag body's spuiten... drukdruk :wink:

PeeBee zei:
_cyclops_ zei:
PeeBee zei:

Ah, sorry, dacht dat je dat al wist... Vandaar! Uhm, nu maar hopen dat je die andere Belg in onze heat bedoeld :wink: Nouja, als het niet van het 'lappen' is dan hoop ik maar dat je een bijzondere eigenschap aan de achterkant van de Xray aan de sleuteltafels wilt laten zien want anders betekent het dat je voor mij rijdt en dat kennen we nie hebben he :wink:

Ben wel erg benieuwd naar de Xray in aktie, heb hem alleen in Neurenberg gezien maar nog niet op het circuit Zijn reputatie is nu al berucht geloof ik, of zou dat de marketingstrategie van Xray zijn die er gewoon voor zorgen dat het lijkt alsof de NT1 zoveel races wint... :D

Uhm hotel... Wij zitten in kamp 'NederBelgië' op het grasveld voor de lokale supermarkt en frituur, ook wel bekend als EK-camping! Tjah, ik kan Hugo moeilijk daar neerzetten en zelf lekker thuis of in een hotel slapen haha, hmm wel verleidelijk...

Ik zie jullie maandag dan wel? We vertrekken zo naar Roeselare om de caravan neer te zetten dus dan zijn we er alvast... Morgen naar Rumst om m'n motor in te draaien en zondag body's spuiten... drukdruk :wink:

Over welke heat wordt er hier gesproken?

andyr74 zei:

We hebben het over de eerste heat volgens de trainingsindeling voor het EK-B... Laat me raden, jij bent Andy Rosseel...? 8O

Uh ow... Hoe ga ik me hier weer uit praten... :oops: Ach ja, neem het deze Nederbelg maar niet kwalijk :wink:

PeeBee zei:
andyr74 zei:

We hebben het over de eerste heat volgens de trainingsindeling voor het EK-B... Laat me raden, jij bent Andy Rosseel...? 8O

Uh ow... Hoe ga ik me hier weer uit praten... :oops: Ach ja, neem het deze Nederbelg maar niet kwalijk :wink:

Inderdaad, ik zit ook in de eerste heat.

PeeBee zei:
andyr74 zei:

haha, geweldig :D

Wij zitten in Izegem, het ParkHotel. We komen zondagavond aan, maandagochtend op 't circuit!
Ik moet ook nog 'n hoop doen, auto ligt nog half uit elkaar en body.. tja.. die moet ook nog, maar 'k gok dat 't de kleurtjes meenemen wordt naar belgie :)

Back