M-auto winterchallenge 2009-2010

ZRoeien met de riemen die we hebben, maar de meesten zullen wel een hotel pakken ivm de afstand. Dan is de avond trainen geen punt. Het is geen uur minder als normaal en daarna kan je nog prima de stad in. Die is toch geopend dot vroeg in de ochtend.. :D:D

Ik had het bestuur van M-Auto al op een slaapplaats gewezen heel dichtbij de baan: Website van Jan Dolfing te Vries

Hier kunnen meerdere personen slapen (tot 40 man), een beetje ala de herberg in Rondse... maar dan nog vele malen goedkoper :D

Update openingstijden Tynaarlo 16 Januari

WIJZIGING!! ZIE MIJN NIEUWSTE POST!!

baan toch gewoon om 17:00 open!

Laatst bewerkt:
wordt dat nog via M-Auto (Fred/Anita) aan iedereen bekend gemaakt? Want niet elke M-Auto rijder zit hier op het forum...
En kan er dan ook een uur langer gereden worden? Dus tot 24.00 uur?

Wijziging openingstijden M-Auto training Tynaarlo!

Wederom een verandering in de M-auto openingstijden voor Zaterdag..
(Don't shoot the messenger) ik zal mijn oude posting weg halen.

Na wat heen en weer geslinger, (we zijn hier zo flexibel als het maar kan )
is de uiteindelijke openingstijd voor zaterdag 16 Januari blijven steken op

17:00u - 23:00u

Zondag zijn we open vanaf 8:00 u

(Nu ga ik niks meer wijzigen!)

K had een M05 gekocht, maar nu lees ik eigenlijk pas dat dit chassis helemaal niet mee mag doen, ik dacht dat het aan het type body lag:(. Goed opgelet van mezelff:sleepy:
Komt dr volgend seizoen ook een klasse voor de M05 :confused:
Hier toch een paar fotos, die doen het altijd wel goed.
WeblogSmileyCamera.gif

100_0918.jpg

100_0919.jpg

100_0920.jpg

100_0921.jpg

Zeer mooi.
Niet mee rijden dan blijft hij niet zo.

Als je een stuk wild rijden kun je bij ERCE terecht. daar mag je met alle m chassis rijden. Dus van de M-01 t/m M-05.

wie weet

ja wordt een vroeg en lang daggie voor mij en een aantal deelenemers + de keuringsman

hopelijk hebben we geen problemen, zodat we rond 18:30 klaar zijn.

ja inderdaad, lekkere lange dag, zeker als je 2 klasses rijdt, maar goed, wel leuk.
Zaterdag komen we met 6 man sterk uit Deventer naar Groningen toe. Zie jullie zaterdag!

Martijn

Laatst keek ik even naar zo'n M-03 op internet en dat ziet er best leuk uit voor weinig EURies. Maar kan dat ding ook een beetje offroad? Of is hij echt bedoeld als on-road wagentje?

Oh en wat is het verschil tussen een M-03 en een M-03M? En een M-05? Gezien ze maar 15 EUR schelen, voor welke kan ik best gaan?

Laatst bewerkt door een moderator:
wie weet

ja wordt een vroeg en lang daggie voor mij en een aantal deelenemers + de keuringsman

hopelijk hebben we geen problemen, zodat we rond 18:30 klaar zijn.

Voor iedereen: Als je een kleine tafel hebt, neem deze dan mee als dat mogelijk is. Er zijn stoelen zat en in principe ook tafels genoeg (1-meter per rijder)
Met een eigen tafeltje heb je eventueel iets meer ruimte om te sleutelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thank you for a great weekend of racing , we had a slow start but as soon as Hugo got the timing all sorted out he was on fire with the times and running a tight ship .

The races were tight and there was battling for positions all up and down the grids , I have some good times and no problems with the car till the last final where I had a collision with Mario :(:( bit of 50/50 but still Mario’s car was broken sorry , my battery also decided that charging it at 7.5Amps was too much for it and it went flat with 30 seconds to go !!!!!:(:( and I was catching Eric Mulder , never mind I will beat you Eric !!!!!

I hope to see you at Mach Haarlem for the final round ;);) , the racing was fun , hope that everyone had a good weekend , and enjoyed our track .

Again Thank you Phil Hoggart

Back