Maat goudplug 450 LiPo / ESC?

zojuist mijn KDS450s binnen gekregen, leek me een leuk instap model.

Heb er gelijk 2 extra LiPo's bij besteld maar deze missen de goude plugs. Nou vroeg ik me af of er een standaard maat was, en zoniet wat ik precies moet meten voor de maat?

Kreeg het idee dat alles 4mm moet zijn maar ik vraag maar na voordat ik ga bestellen :P

Zomaar een tip,
Ik zou gelijk voor 4 mm goudpluggen gaan, deze kunnen behoorlijke stromen hebben.
Als je in de toekomst met 500 of 600 size gaat vliegen dan hoef je niet met allerlei verloopjes te gaan werken en kan je alle pluggen hetzelfde houden.

grt.
Eric

Connector test:
  Elektromodellflug - alles Watt ihr Volt - Startseite
-> datenbank
-> hochstromsteckersysteme

1-mpx-16x7-2,7g-kl.jpg
12-plettenberg.jpg

ooo thanks
4mm-ul-kl.jpg

dus 4*6mm

al goed, alleen ff stekkers voor die nieuwe LiPo's bestellen ^^

hmmz iemand een leuk NL adresje die het als briefpost verstuurd?

JC RC power doet alleen pakketjes, en bij RC Vliegshop zitten er kunstof behuizing oid bij. Grote voordelen boven krimpkous?

Laatst bewerkt:
RCtechnics Internet Store verzend tegen posttarief. Let wel even op dat je onder de 15? euro iets meer moet betalen.
Ik gebruik altijd die kunststof houder, dan kun je nooit per ongeluk je accu kortsluiten (wat bij beschadigde of net te korte krimpkous wel kan).

Hm, de 4mm connectoren die ik gebruik zijn toch een stukje langer, ik denk dat dit de 3,5 mm plugjes zijn die voor de verbinding ESC-motor gebruikt worden.

nee Funky, de foto die styreta toont zijn ook 4mm connectoren.
Je hebt ze nl in korte en lange uitvoering......
Zoals ik al zei ik zou voor de lange gaan.....

mvg, Z

Back