Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen agenda... ;)

@Alexander: Ja da's waar, dat is ook geen probleem. Gaf alleen even aan dat de meeste met een 10.5 rijden. Later eentje halen kan altijd natuurlijk. Meedoen is belangrijker, hoe meer zielen hoe meer vreugde... ;)

Heb geen idee wie het is, maar maakt me ook niet zo uit..

Nou ik weet wel dat die in ieder geval vriendelijk is en ook voor nieuwe leden;) of het nou electro is of brandstof. Dat kan ik niet zeggen van anderen.:( Eigen ervaring. Overigens heb ook meegeholpen aan de indoorbaan.:cool:
En gaarne wedstrijden voor de mini-z als die er komen overweeg ik mini-z te rijden.

Greetz JW

10.5 of 13.5 heb ik beide dus dat is geen probleem, 13.5 voor binnen.
Wie weet bevalt het wel zo goed dat ik/wij volgend jaar wel met de zac meedoen.

mag ik vragen wie jullie zijn? Heb wel een donkerbruin vermoeden vanwege de trinity streetspec maar voor de zekerheid... :D

Ik heb geen agenda... ;)

@Alexander: Ja da's waar, dat is ook geen probleem. Gaf alleen even aan dat de meeste met een 10.5 rijden. Later eentje halen kan altijd natuurlijk. Meedoen is belangrijker, hoe meer zielen hoe meer vreugde... ;)
schrijf het op en plak het op de koelkast.......op heb je die ook niet :-)

Nieuwe M05 Abarth is onderweg. Eens kijken of dat beter of slechter is dan mijn M03 van vorig jaar... Jammer dat er geen m-auto meer is maar dat levert hopelijk weer mee ensen op de clubraces.
En ook een S120L onderweg voor 1s lipo.

Nou nog tijd vinden voor een paar wedstrijden :D

ok jongens....één ding is al zeker, er komt wederom een world GT klasse.

Haal je 200mm pancar uit de kast, zet er een GT kap op en vlammen maar

full

Laatst bewerkt door een moderator:
O.K. Pancar was nog niet in de kast geweest maar voor jou zal ik hem er ff inzetten en er weer uit...................................................

Ja gebeurt.

Groet Martin

P.S. DE vlammen wil ik achterwege laten.

Wat jammer is is dat voor de M chassis klasse er niet de tamiya banden van vorig jaar gereden mogen worden. En dat de regelaar die standaard in de m05 kit zit de 104 met lipo cutoff net conform regelement is. Een lipo cutoff is zinnig lijkt me en mo5 bezitters hoeven niet aan een "verouderde" regelaar. Lijkt me dat er kwa performance niet veel verschil zal zijn.

Zie op de hang loose site geen vermelding van de bandjes? Worden dit pre-mounts met spec insert. Dan zie ik een verbetering van het regelement! Ook ter plekke op de baan te koop?

Laatst bewerkt:
Wat jammer is is dat voor de M chassis klasse er niet de tamiya banden van vorig jaar gereden mogen worden. En dat de regelaar die standaard in de m05 kit zit de 104 met lipo cutoff net conform regelement is. Een lipo cutoff is zinnig lijkt me en mo5 bezitters hoeven niet aan een "verouderde" regelaar. Lijkt me dat er kwa performance niet veel verschil zal zijn.

Zie op de hang loose site geen vermelding van de bandjes? Worden dit pre-mounts met spec insert. Dan zie ik een verbetering van het regelement! Ook ter plekke op de baan te koop?
Hoi julius niet meteen in de klaag stand.... we willen een breed en zeer toegankelijk wedstrijdveld en met dit regelement bereiken we het meest.

De banden zijn straks gewoon verkrijgbaar en het moeiste komt zon ze zijn heeel goedkoop voor 17/18 euro 4 banden ipv 45 euro van Tamiya..... :-) dan komt er nog bij dat de banden van Tamiya hopeloos te krijgen zijn dus...............

De regleaar is standaard en een lipo cutoff lijkt me onzinig omdat we maar 7 minuten rijden, deze hebt je niet nodig. In mijn M-05 pro kit zit trouwnes geen regelaar.....

Hoi julius niet meteen in de klaag stand.... we willen een breed en zeer toegankelijk wedstrijdveld en met dit regelement bereiken we het meest.

Excuus als ik in de klaagstand lijk. Ben geenszins tegen een spec band en het met je eens over de verkrijgbaarheid van tamiya banden.
Dat een lipo cutoff voor onze runs van 7 minuten in wedstrijdverband geen issue is onderschrijf ik. Maar in mijn abarth M05 zit wel degelijk zo'n regelaar en bij vrije training wil ik wel eens wat langer rijden dan 7 minuten of 2 runs zonder laden (druk druk etc) en dan is die cutoff wel degelijk fijn. En het scheelt zoals gezegd een extra regelaar. Lijkt me een non issue om deze standaard tamiya regelaar ook toe te laten....

Bandjes staan nu online, banden zijn inderdaad voorgelijmd en op de baan te verkrijgen. De reden voor het niet meer voeren van de M-grips ligt hem in de rollout van de banden. De bandjes zijn 54,5 mm doorsnede (171mm omtrek) tov de M-grip 58,5 mm (184mm omtrek) dus per omwenteling kom je 13mm verder met een M-Grip. Scheelt 7%!!

Solaris_mini_kl.JPG

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
Dat een lipo cutoff voor onze runs van 7 minuten in wedstrijdverband geen issue is onderschrijf ik. Maar in mijn abarth M05 zit wel degelijk zo'n regelaar en bij vrije training wil ik wel eens wat langer rijden dan 7 minuten of 2 runs zonder laden (druk druk etc) en dan is die cutoff wel degelijk fijn. En het scheelt zoals gezegd een extra regelaar. Lijkt me een non issue om deze standaard tamiya regelaar ook toe te laten....

Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar een nieuwe kitregelaar; overigens heb ik vorig jaar een testje gedaan met de SPX, Tekin en beide Tamiya regelaars aan dezelfde Silvercan......de meeste toeren werden geleverd door.......

De oude kitregelaar!!!

mag de Abarth trouwens gewoon als body??

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
Off-road weet ik niks van, was vorig jaar niet super druk dus zal tzt wel bekeken en besloten worden als er genoeg rijders zijn..

ik denk dat er dit jaar zeker genoeg 2wd rijders zijn voor een volle baan. of het genoeg is voor een wedstrijd is wat anders idd. Ik denk dat er eerder bedoeld wordt voor welke klasse de offroad baan geopend wordt, met name wel of niet slash-wagens (short course).

is er trouwens dit jaar een timingsysteem voor de offroad baan? Een aantal rijders uit de xceed buggy cup gaan dit jaar zeker in haarlem aan de slag en die (wij) kicken op rondetijden en de sterke verhalen die daar bij horen aan het eind van de avond met een biertje ;-)

ik denk dat er dit jaar zeker genoeg 2wd rijders zijn voor een volle baan. of het genoeg is voor een wedstrijd is wat anders idd. Ik denk dat er eerder bedoeld wordt voor welke klasse de offroad baan geopend wordt, met name wel of niet slash-wagens (short course).

is er trouwens dit jaar een timingsysteem voor de offroad baan? Een aantal rijders uit de xceed buggy cup gaan dit jaar zeker in haarlem aan de slag en die (wij) kicken op rondetijden en de sterke verhalen die daar bij horen aan het eind van de avond met een biertje ;-)
De baan wordt verstevigd en geschikt gemaakt voor short course auto's van een tijd waarneming weet ik niks.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back