Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop 't. ik heb Hans al even gebeld
Ga sowiezo heen.

Het is me nog niet voorgekomen dat men daar moeilijk om deed :)
Een keer kan gebeuren toch, en een enkele keer kunnen ze zonder moeite er iemand bij schrijven, maar als iedereen het gaat doen ;-)

Gewoon gaan, de meer zielen, ........ de warmer de hal is :mrgreen:

Groet Robert

Die hal is met dit weer inderdaad niet meer warm te krijgen :x-mas:
4 zware electriciteitverslindende kachels, al die laders op de tafels,
2 frituurpannen.
Dat de stoppen niet doorslaan is me een raadsel !
Ik denk ook dat het geen probleem zal zijn om morgen toch mee te rijden,
Iedereen die morgen meedoet: veel plezier en succes gewenst :razz:

Temperatuur was goed te doen zaterdag met een extra gas-heater erbij. Na de eerste trainings-sessie mijn winterjas uitgedaan.

Had vandaag langs wil komen om te zien hoe de andere M-chassis rijders hun rondjes maken. Ware het niet dat mijn PC gisteravond de geest gaf. Is opgelost (nieuwe videokaart), lang leve de koopzondagen en MyCom Amstelveen.

Bandensmeren inmiddels ook onder controle: lekker vet inzetten, kwartiertje in laten trekken, afnemen met keukenrol, 5 minuten wachten en knallen maar.

Het magische spul lijkt wel uitgewerkt na 15 minuten rondjes maken op de baan, achterkant gaat dan weer uitbreken.

Nieuwe zenderset (Spectrum DX3C combo) bevalt ook goed, rij nu met 68% travel op het stuur en 20% expo. Expo is niet echt mijn vriend, leuk voor middengebied maar stuuruitslag gaat in de "buitengebieden" veel extremer.

Beetje rem in neutraalstand zou ook lekker zijn. Had zelf al bedacht om de regelaar (Tamiya 101) in racestand te zetten en throttle trim naar beneden (achteruit). Wellicht kan dit slimmer met een DX3C zender. Achteruit kunnen is lekker, maar geen voorwaarde.

Laatst bewerkt:
Achteruit is in een wedstrijd zelfs verboden!. En dat kan ik wel begrijpen ook, nu ik brushed rij. De regelaar kan namelijk niet detecteren of de auto al stilstaat (bij brushless wel). Het gevolg is dt als je een tweede keer de rem aantikt, de auto meteen achteruit schiet. Dit levert echt gevaarlijke situatie's op. Bij brushless maakt dat niet veel uit, zeker als je nog een vertraging in kunt stellen, dus dat de auto een bepaalde tijd stil moet staan, voordat je achteruit kunt rijden.

Achteruit kunnen is toch wel lekker tijdens vrij rijden, snap ook dat het raceprofiel van de regelaar geactiveerd moet zijn tijdens wedstrijdrijden.

Omzetten is nog geen 3S werk.

Wat ik zoek is een instelling om de rem te activeren bij gas neutraal.

Ik hoop voor je dat het buiten net zo goed gaat Stephan, het is je gegund.....

Het was idd weer een leuke dag en de temp binnen was lekker 15 graden.

Goed geregeld allemaal!

Iedereen bedankt daarvoor:-)

Halewijn

WGT.jpg

Ik heb nog nooit eerste gestaan......

Ik hoop voor je dat het buiten net zo goed gaat Stephan, het is je gegund.....

Het was idd weer een leuke dag en de temp binnen was lekker 15 graden.

Goed geregeld allemaal!

Iedereen bedankt daarvoor:-)

Halewijn
Natuurlijk gaat het lukken buiten.... we kunnen Bart/Steven een avondje lenen en dan komt het wel goed...

@ stephanbeelen
Gefeliciteerd met je overwinning. Met 3 overwinningen op rij ben je echt wel de beste :D
Zijn de uitslagen en rondetijden ergens te bekijken?
Ben wel benieuwd naar rondetijden van de verschillende klassen.

@bricks
Had gehoopt op een fraaiere oplossing. Regelaar in racestand en throttle trim terugstellen ga ik zeker proberen de eerstvolgende keer op de baan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back