Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het niet eens slim is om de WK afzetting te gebruiken, want met de zwaardere toerwagens, mini's en TT-01's, is dat snel stuk denk ik zo.....

Ik denk dat het niet eens slim is om de WK afzetting te gebruiken, want met de zwaardere toerwagens, mini's en TT-01's, is dat snel stuk denk ik zo.....

In Mol (BE) gebruiken ze het zelfde spul, ook met TC's. Werkt prima... Juist omdat het kan bewegen, breekt het niet.

Groet Robert

Ok, maar hoe dan ook, er is nog niet zo heel veel aan de indoorbaan gedaan, eerst moet de lekage overmeesterd worden. Er is al wel een oplossing verzonnen, maar we moeten ff kijken of dit het houdt. Dan als besloten wordt het oude tapijt te laten liggen, moeten de gaten gerepareerd worden, want elke keer met plakband aan de gang, dat is niet meer te doen.

Update:

Vanavond gaan we weer verder met de mooiste Indoor locatie van NL

zo bij deze weer een oproep aan alle die zin hebben om te komen helpen met de laatste puntjes af te maken.
volgende stap de Off-road baan afmaken.

deur open vanaf 18:30

Vraagje, wordt er morgen (zaterdag 22 sept) ook weer gewerkt?
Ik ben van plan om dan rond een uur of elf weer te komen, als het goed is met een paar man.
Kunnen we een beginnetje maken aan de offroadbaan.

hi Phil,
nee we zijn nog niet klaar op de indoorbaan aankomende weekend hebben we nog de laatste club wedstrijd buiten. (brandstof)
daarna gaan de spullen van de kantine naar de binnenbaan we zullen de datum posten wanneer we we open gaan.

Beste Allemaal,
er zijn nogal wat vragen wanneer open!
dat gaat snel gebeuren.
maar er zijn nu eenmaal nog wat dingen te doen.

woensdag avond 3-10-2-2012 willen we graag de laatste klusjes doen.
zo komt allen helpen.
we zoeken nog wat mensen die kunnen komen schilderen alles is aanwezig hiervoor!
deur open vanaf 18:30

Hi Mannen we gaan morgen hoop ik de laatste slag maken.

hier een paar puntjes wat nog moet gebeuren deur open om 18:30
Baan afzetting schilderen ff fris maken
Lampen bakken nalopen en vervangen
Rijder stelling zwart schilderen
Tafels schoonmaken en allemaal op de juiste plaats neerzetten
Stofzuigen.
Lekkage oplossen (laatste)
Kantine afmaken

dus er is aardig nog wat te doen ik zal de het een en ander meenemen verf,kwasten zijl,

dus morgen nog ff de schouders eronder en dan klaar zover ;)

hoop op vele handen maken .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back