Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan niet wachten lekker racen met mijn nieuwe auto (ta-05)

heerlijk een stuk beter als mijn vorige desert gator.

kortom ik kijk er naar uit!!!!!!!

Is de layout van de piste veranderd?
Of iemand een foto van de nieuwe piste?

Grtn, Thomas

nee, er zijn nu nog geen nieuwe foto's beschikbaar
moet je ff een kijkje nemen morgenavond
zover ik weet kan er dan weer lekker gereden worden , en wel op het nieuwe tapijt

of van het weekend mee doen met de 4de MACH wintercup wedstrijd
dat ken natuurlijk ook nog

ff inschrijven........en je kan het hele weekend rijden

Foto's van het nieuwe tapijt en de lay-out in aanbouw...

10022009118.jpg

10022009119.jpg

10022009120.jpg

Joost.

ok dan. Ziet er goed uit. Helaas kan ik komende zondag niet meedoen, misschien kom ik zaterdag nog even rijden.

Martijn

Wat een gekke layout op de laatste foto?? Ik ben best goed in doolhofje, maar volgens mij krijgen we zo een opstopping na de start ;-)

groet,

Eric

Dat is een drempel om de snelheid er uit te halen..... dat zie je toch gelijk....

De snelheid was er vanavond inderdaad uit...de eerste accu leek wel ijsdansen met de sterren of het NK driften......begonnen met 4 seconde per ronde langzamer en toen ik om 2000 uur wegging kwam ik er nog steeds 2 tekort.....maar de grip komt er wel in; komend weekend nog even lekker glijden en dan zit er wel genoeg grip in.

Opvallend was trouwens dat ik met de Swift nog geen anderhalve seconde langzamer was als met de TC (terwijl dat twee weken geleden ruim 4 was) en de Swift als de brandweer ging op dit tapijt.

Helemaal super is het tapijt wel...zondag maar wat ballen en een keu meenemen; een echt biljartlaken, zelfs de kleur komt in de buurt.....Een hele diepe buiging voor alle harde werkers....dit is inderdaad een EK-baan.

groet,

Eric

De snelheid was er vanavond inderdaad uit...de eerste accu leek wel ijsdansen met de sterren of het NK driften......begonnen met 4 seconde per ronde langzamer en toen ik om 2000 uur wegging kwam ik er nog steeds 2 tekort.....maar de grip komt er wel in; komend weekend nog even lekker glijden en dan zit er wel genoeg grip in.

groet,

Eric

Hmmm... zaterdag maar ff een setje aqua´s meenemen :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back