Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super!
Wat wordt de ondergrond?
Hoi Chris,

De ondergrond zal tapijt zijn, echter hand het erg af van de hulp van de rijders zelf of de baan er zal komen. De baan zal door de rijders zelf gebouwd moeten worden.

De Mach creeert de mogelijkheden, de rest up too you (en de rest natuurlijk)

Vrijwillegers kunnen zich melden bijde MACH (Hans verbrugge)

Ik vind het een super initatief!!! Heb namelijk net een DB-01 erbij gekocht om te kunnen dirten.

Ik zal een mailtje sturen naar Hans, om me aan te melden voor het helpen van de indoor offroad track. Want idd de rijders moeten het doen!

Misschien een leuk idee om hier al wat ideetjes te posten hoe de baan er ongeveer uit kan komen te zien? Rekening houdend met de afmeting, hoogte en waar de palen staan?

Misschien worden dan wat meer mensen enthousiast. Of er een aparte topic aan wijden?

Maar nogmaals TOP!

Halewijn

Ik hoorde in een winkel in Haarlem roddels over een indoor off-road baan in Schalkwijk... weet iemand hier iets van?
Zou zeker wel gaaf zijn.

Hey,

je hebt gelijk, maar het ging mij er om of die praatjes ook gingen over dezelfde locatie. Hij gaf me destijds een routebeschrijving, die leidt inderdaad naar de Surinameweg, dus het klopt. Ik kom snel eens kijken!
Ik zal eens vragen hier bij onze Off Road Alkmaar gemeenschap of er animo is om in Schalkwijk te komen helpen. Het wordt weer vroeg donker dus binnen racen is dan wel gaaf.

Hey,

je hebt gelijk, maar het ging mij er om of die praatjes ook gingen over dezelfde locatie. Hij gaf me destijds een routebeschrijving, die leidt inderdaad naar de Surinameweg, dus het klopt. Ik kom snel eens kijken!
Ik zal eens vragen hier bij onze Off Road Alkmaar gemeenschap of er animo is om in Schalkwijk te komen helpen. Het wordt weer vroeg donker dus binnen racen is dan wel gaaf.
Ja het is lekker warm en mooi verlicht........ en we hebben een heerlijke kantine voor een broodje en een drankje.

Alkmaar haarlem is een half uurtje. voor het helpen moet je je even melden bij Hans Verbrugge. mach.nl

Hoi Race vrienden en bekenden,

Binnenkort gaar de MACH indoor Haarlem weer haar deuren openen, als als goed gaat is de baan vanaf vrijdag 1 oktober weer open en kan iedereen zijn rondjes weer gaan maken.

De baan ligt er nog net zo strak bij als vorig jaar.

NIEUW?: Binnenkort ook wellicht offroad rijden, we zijn nu druk bezig om de mogelijkheden te bekijken en-of het te realiseren is, De offroad baan zal dadn ongeveer 20x10 meter worden, maar hier binnenkort meer over.

11022009121.jpg

11022009122.jpg
Het is zover, vanaf as. vrijdag 2 oktober kan je vanaf 17.00 uur je indoor auto iut het vet halen en je eerste rondjes maken op de bekende en mooi MACH indoor baan te Haarlem. Er kan straks op Woendag en vrijdag avond vanaf 17.00 gereden worden en Zondag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Aan de offroadbaan wordt nu gewerkt en die zal ook over enkeke weken open gaan.

Adres is Surinameweg 3 in Haarlem.

Tot snel.
gr

Mach Indoor.

Lekker hoor dat de indoorbaan al open is maar we hebben nog steeds wel één ZAC race tegoed buiten en daar staan mijn zinnen zeker nog op aangezien het kampioenschap nog niet beslist is in de Pro10...

We gaan lekker indoor knallen. gisten met mijn swift de aller eerste rondjes binnen gereden en dat ging weer lekker.

Morgen is de baan vanaf 10.00 uur open..

...omdat er allerlei vragen zijn over de "mogelijke" offroad indoorbaan dacht ik als 1 van de bouwers om even wat feitjes op een rijtje te zetten:

-Ja er komt een indoorbaan
-Ja er komt tijdswaarneming (amb)
-de "weg" wordt 2.5m breed en het zullen 4 of 5 banen worden gelegd (10-12.5 meter breed)
-de lengte (geschat) is de totale breedte van de hal: 20-30 meter
-er komen jumps in alle soorten en maten: tabletop(s) een wallride-bocht, etc etc
-we zijn nog aan het kijken welke auto's we toelaten op de baan. Waarschijnlijk wordt de maximale grootte een 1:10 slash (vanwege het grote draagvlak bij deze auto's)

Morgenavond gaan we waarschijnlijk weer aan de slag, ik zal dan een paar foto's nemen zodat we jullie lekker warm kunnen maken om offroad te komen gaan rijden op de MACH :)

Yoeri

ps: als je in staat bent hout te zagen en om kunt gaan met een schroefboormachine kun je natuurlijk ook gewoon even langskomen om te helpen :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
...omdat er allerlei vragen zijn over de "mogelijke" indoorbaan dacht ik als 1 van de bouwers om even wat feitjes op een rijtje te zetten:

-Ja er komt een indoorbaan
-Ja er komt tijdswaarneming (amb)
-de "weg" wordt 2.5m breed en het zullen 4 of 5 banen worden gelegd (10-12.5 meter breed)
-de lengte (geschat) is de totale breedte van de hal: 20-30 meter
-er komen jumps in alle soorten en maten: tabletop(s) een wallride-bocht, etc etc
-we zijn nog aan het kijken welke auto's we toelaten op de baan. Waarschijnlijk wordt de maximale grootte een 1:10 slash (vanwege het grote draagvlak bij deze auto's)

Morgenavond gaan we waarschijnlijk weer aan de slag, ik zal dan een paar foto's nemen zodat we jullie lekker warm kunnen maken om offroad te komen gaan rijden op de MACH :)

Yoeri

ps: als je in staat bent hout te zagen en om kunt gaan met een schroefboormachine kun je natuurlijk ook gewoon even langskomen om te helpen :mrgreen:
een Indoorbaan hebben we al (onroad) hij bedoel de nieuwe Off-road baan.....van circa 12,5x 25meter

zoals beloofd een paar foto's van de baan (voornamelijk de ramps)

LGIM0185.jpg

LGIM0184.jpg

LGIM0183.jpg

zo hoog is ie in't echt :P (80-90 cm)
LGIM0186.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back