Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, gisteren waarschijnlijk voor het laatst binnen gereden, hoewel, het modified rijden beviel me eigenlijk wel, dus misschien volgende week nog EEEENNNNN keertje dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga binnen eens 2s boosted 13.5t rijden met je s100, dat is pas een hand vol :D Met de 1/12 gaat het ook hard maar heb je wat meer ruimte om te mouvreren.

zie ik het goed, volgens de 3D tekening lijkt het alsof de baan onder de verdieping door loopt.
hoe zit je dan met het overzicht? :confused:

lay-out ziet er in iedergeval uitdagend uit

gr. rene

Beste allemaal,
ik ga binnenkort een eigen topic openen.
op dit moment kun je voor info terecht op FB rc paradise uithoorn of op onze website daar kun je meteen inschrijven zodat je, op de hoogte blijft van al het nieuws.

groetjes Michel

Hmmm.... ik zal even alle brandstofauto's bij elkaar sprokkelen ;)

Beetje flauw, om nou óveral opnieuw het lijstje auto's op te drammen is ook zo wat. Lijkt me dat dit de lading wel dekt, we weten allemaal wel waar we het over hebben.

Hier staat een album op DropBox met wat foto's.

Beetje flauw, om nou óveral opnieuw het lijstje auto's op te drammen is ook zo wat. Lijkt me dat dit de lading wel dekt, we weten allemaal wel waar we het over hebben.

Hier staat een album op DropBox met wat foto's.

Je kunt het flauw noemen maar er lezen hier meer niet-racers mee dan wel racers. dus moet je zorgvuldig zijn met de informatie die je geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back