mag dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Traxxas introduceert de XO-1 een geheel nieuw, schaal 1 op 7, elektrisch onroad model; de XO-1. Deze vierwiel aangedreven brushless onroad car is uitgerust met een nieuwe Traxxas Big Block motor en een Mamba Monster Extreme Speed Control beide van Castle Creations. Dankzij deze zeer snelle en sterke motor haalt de Traxxas XO-1 een topsnelheid van ruim 100mph (~160km/u).

Meer info: Traxxas XO-1 – Ready-to-Run model met een topsnelheid van 160+km/u!

Haha, mooie poging van Traxxas. Met dezelfde aandrijflijn als een Slash 4x4, 2x een 5000 mah 25C Lipo en een Spektrum zender ga je zeker NIET de 160 km/u halen. Maar dat is typisch Traxxas om dat soort dingen te beloven.
125 A is niet genoeg om een Caslte 1700 motor van genoeg stroom te voorzien. Tegen de tijd dat het ding op snelheid is ben je al buiten het bereik van de Spektrum zender.

Laat staan dat je, terwijl je de 100mph aan het rijden bent, nog maar de tijd hebt om op je i-toestel te kijken hóe snel je nu werkelijk gaat... moest wel even lachen dat je waarschijnlijk een 'i' nodig hebt om de begrenzing eraf te kunnen halen.

ik zou gaan solliciteren bij traxxas als ik jou was

kunnen ze heel hun R&D afdeling opdoeken en jou er goedkoop voor inhuren

;)

+1 voor Murky123....

Jij weet er meer van dan de ontwerpers die er voor geleerd hebben en al jaren met deze materie bezig zijn met een budget waar jij alleen van kan dromen... Dus; solliciteer bij Traxxas! Ze hebben jou nodig!

Ik wilde er eigenlijk een leuk topic van maken, dat lukt niet echt zo..... Ik neem aan dat je het niet tegen mij had overigens.

Jij begint toch met het afkraken van een RTR Traxxas model wat precies in de klasse valt waarover jij dit topic over opent...
Ik vind de Traxxas een gaaf ding en de specs zijn meer dan voldoende want de auto weegt RTR niet meer dan 4,7kg... Dus zijn is die 125A (burst 250A) ruim voldoende..

http://www.youtube.com/embed/R0DMa8seF9w

Laatst bewerkt:
U word bedankt heren. Bij deze topic wmb geeindigd. Ik geef mijn mening ,dat klopt. Weerwoord is leuk en tevens het bestaansrecht van het forum. Afzeiken op de persoon zit ik niet op te wachten maar van sommige mensen hier had ik idd niet anders verwacht. Veel succes en plezier verder toegewenst in je prive leven want dat gaat blijkbaar niet zo best ;)

Persoonlijk? Jij geeft echt af op een nieuw model en weet het meteen beter dan de ontwerpers.... Vindt je het gek dat je daarop wordt aangesproken? Ook dat gebeurt in een forum....

Waar ik een hekel aan heb is dat mensen direct hun startposts wissen en dus zo de leesbaarheid van het topic vergallen.

Maar blijkbaar kan iemand niet tegen kritiek door een nogal vervelende opmerking uit zichzelf.

heren, dat traxxas de gegevens wat er op de doos staat opklopt weet iedereen (die al wat langer in de rc zit). Hoef je echt geen kerngeleerde voor te zijn.

+1 Voor Jaap....

Het ding rijdt overigens op 2x 3S , bij "maar" 125A heb je het dan al over bijna 2800 Watt aan vermogen .... Meeeeer dan genoeg bij zo'n auto als je nagaat dat mijn grote logge Summit met bijna 1800 Watt al goed was voor 65 km/u waarbij ik op 3/4 gas nog voldoende power over had om hem op z'n achterwielen te trekken.

1 ding kan je Traxxas nooit ontzeggen en dat is dat de auto's hun beweringen qua snelheid waarmaken.... Ze hebben zelf ook wel door dat ze daarvoor veelste veel onder een vergrootglas liggen van mensen zoals jou die ze maar al te graag af willen branden...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back