mag slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn cd is helaas overleden, wie kan me helpen aan een kopie van een late of de laatste versie.

oh ja, kopie werkt wel hoor. als je de goede kabel maar hebt.

Laatst bewerkt:
Gemeld bij de mods, illegale software handel is niet toegestaan op modelbouwforum.
Zo moeilijk is het toch niet om op "torrent" te zoeken?

Gemeld bij de mods, illegale software handel is niet toegestaan op modelbouwforum.
Zo moeilijk is het toch niet om op "torrent" te zoeken?

ik vraag niks illegaals, ik vraag een kopie van een cd welke ik heb..bovendien zijn torrents legaal dan?

Laatst bewerkt:
Hij vraagd helemaal niks illegaals, orginele CD is kapot, dan heb je een nieuwe nodig die het wel doe. Anders ligt die dongle ook maar ergens voor niks te liggen, dat is namelijk de licentie en copier beveiliging.

Maar, Jan heb je al een mailje na Ikarus gestuurd of zij jou kunnen helpen.
Heb je de CD ook al eens in een andere computer geprobeerd, kan ook wel eens helpen.

Bart,

ik vraag niks illegaals, ik vraag een kopie van een cd welke ik heb..bovendien zijn torrents legaal dan?

Daar was juist iets mee, kopieren van cd's voor iemand anders...

Hij vraagd helemaal niks illegaals, orginele CD is kapot, dan heb je een nieuwe nodig die het wel doe. Anders ligt die dongle ook maar ergens voor niks te liggen, dat is namelijk de licentie en copier beveiliging.
Nou en, ook al heeft hij een licentie, het downloaden van software is verboden, evenals het branden/kopiëren daarvan.
Maar, Jan heb je al een mailje na Ikarus gestuurd of zij jou kunnen helpen.
Juist ja, dit is de enige (legale) oplossing

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back