MAg verwijderd worden

Beste,
Ik heb onlangs 2 jets op de kop kunnen tikken, de ene is betrekkelijk zwaar en dient met jet aangedreven te worden, het model is me ook niet direkt gekend.
De andere is een vederlichte F16 en kan met EDF aangedreven worden.
Probleem dat ik heb is het zoeken naar betreffende bouwplannen. Tevens staan ze nog naakt en is er heel wat werk aan.
Kan iemand me verder helpen, met type van de eerste (spanwijdte is 1.3m, de lengte 1.67m en het gewicht volgens weergegeven toestel op de foto bedraagt 2.7kg)

Uploaded with ImageShack.us

De F16 heeft een lengte van 1.68m en een gewicht van slecht 1.08kg, zonder de wings andere opzetten zijn weliswaar wel inbegrepen.

Uploaded with ImageShack.us

Ik heb al een tijdje zitten zoeken en vind direkt niets terug welke fabrikant, type en wat de aandrijving dient te worden.

Ofwel wordt dit een werkje van lange duur ofwel worden deze in de verkoop gestoken, we zien nog wel.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
hey hallo, ik heb niet veel verstand van het modelvliegen zelf maar ben altijd spotter geweest en dit model zelf lijkt het meest nog op een F5 Tiger of Northrop F5.
Nederland heeft er zelfs nog mee gevlogen... the good old NF5.

Mooi als je dit vliegend krijgt in orginele kleuren.:D

succes!!!

groetjes,

Frank

hey hallo, ik heb niet veel verstand van het modelvliegen zelf maar ben altijd spotter geweest en dit model zelf lijkt het meest nog op een F5 Tiger of Northrop F5.
Nederland heeft er zelfs nog mee gevlogen... the good old NF5.

Mooi als je dit vliegend krijgt in orginele kleuren.:D

succes!!!

groetjes,

Frank

Dan moet je toch nog maar eens beter kijken. NF-5 heeft 2 uitlaten en deze maar 1..............

De eerste lijkt errug veel op een BVM Bandit maar de maten komen niet geheel overeen.

Hallo Spit,

De eerste is zondertwijfel een BVM Viper, maar zo te zien niet een orginele.
Ik heb er zelf ook nog enkele, heb ze vroeger nog weleens zelf gemaakt.

De tweede lijkt me, zoals andere al zeggen, een Byron F16.
Deze heb ik vroeger ook gehad.

MVG

Edwin.

Ik zal eens horen bij een kameraad die heeft er nog één in de doos zitten, mss heeft hij de plans en wil hij een kopie maken.

Ben

Back