Magneten voor bouwplank

Hoi Alex,

Ik heb de magneten besteld bij:
Shop
De deep links werken niet meer. Als je de achterkant van de link afhaalt kom je op de juiste site.
De grote magneten gebruik ik het meest wat extra van deze maat was wel handig geweest.
Ik had wel het plan om hulpstukken te maken maar..........
Ik gebruik b.v. wel een aantal blokhaken waar ik magneten tussen doe.
Het zelfde doe ik met een hoeklijn.

Groet Robert-Jan

Hey Robert-Jan

Blij te zien dat er nog "magneet-adepten" zijn op dit forum! Ik heb de magneten die besproken worden op Airfieldmodels.com uiteindelijk kunnen bestellen via een firma in de UK (Home) en ben er heel tevreden over. In het begin moet je er een beetje mee leren werken maar ik nu kan echt niet meer zonder. De magneten zelf waren niet goedkoop maar al de rest heb ik redelijk voordelig zelf kunnen maken (uit overschotjes MDF) of in de Gamma gevonden.
Hier zie je een paar foto's van mijn magneet-systeem in gebruik: Miss Canada Senior
Binnenkort ga ik waarschijnlijk nog magneten bij bestellen voor mezelf en m'n schoonpa die ik ondertussen ook heb kunnen overtuigen om zijn speldjes in de prullenbak te gooien... 'k Heb aan de firma in kwestie gevraagd wat de MOQ is om de transportkosten tot een minimum te reduceren. Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten!

groeten

Karel-Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Robert Jan,
Heb je nog iets gedaan om die staalplaat recht te krijgen of ligt het gewoon op een bureau blad?
Las ergens dat je een dunne plaat op een recht oppervlak moet leggen en dan trekt ie vanzelf vlak.

Back