mailadressen uitgelekt van modelbouw-leden?

haha deel 2 komt net mn mailbox binnen XD

Dearest,
How is everything over there in your country and the day, i believe you are having a nice moment and that the atmosphere over there in your country is very nice today? Mine is a little bit warm over here in Dakar Senegal.

My name is Stephanie Bashir, i am (23 years) but age doesn't matter in a real relationship, so i am Comfortable with your age. I am from Sudan in Africa, 5.6ft tall, chocolate in complexion, very attractive, single, (never married ) and presently i am residing here in Dakar as a result of the civil war that was fought in my country some years ago. My hobbies are Tennis, Swimming, reading and homemaking

My late father Dr David Ellison Bashir was the managing director of (ELLISON TECHNICAL INDUSTRIES LTD) in Khartoum (the capital city of Sudan, my country) before the rebels attacked our house one early morning and killed my mother and my father in cold blood.

It was only me that is alive now and I managed to make my way to a nearby country SENEGAL where i am living now as a refugee under a Reverend father's care and i am using his computer to send this message to you.

I would like to know more about you, your likes and dislikes, your hobbies and what you are doing presently. I will tell you more about myself in my next mail. Attached here is my picture. Hoping to hear from you soonest............. Kissssss
Yours forever,
Stephanie.

En er moet er altijd 1tje eigenwijs zijn en er toch op reageren..hahaha :rolling::rolling::rolling::grin::grin::grin:

Heb het mailtje ook vanmorgen gehad, ga zo even me profiel aanpassen zodat ze me mail adres niet meer zien.,

Zoals deze?
profoundly-ugly-woman.jpg

Karma?

En er moet er altijd 1tje eigenwijs zijn en er toch op reageren..hahaha :rolling::rolling::rolling::grin::grin::grin:

Ik kon het niet laten, vond het zo onmogelijk dat een frans meisje op ons nederlands modelbouwforum MIJN profiel uitzoekt XD Dus ik terug gestuurd: Waarom wil je mij leren kennen dan, en dan krijg je dus volgende mail XD

mmm... kreeg 'm ook, dacht nog wel eindelijk meer dames op het forum...helaas!

Het is wel zo dat MBF erin genoemd wordt, denk dat we gehacked zijn oid.

Ik ontving onderstaande email... vreemd dat daar nu net de link naar modelbouwforum staat... en nog vreemder aangezien er bij mij kwasi enkel gesurfd wordt met een (goed) beveiligde laptop van m'n werk... dus ik vermoed dat er ergens langs jullie kant een lek ontstaan is:

[qote]

Hallo Beste,

Yours, Stephanie.

[qote]

afzender:
Stephanie Bashir <stephaniebassa@yahoo.com>

ik krijg wel vaker vreemde verzoeken op m'n werk als ITconsultant maar nooit met zo'n gigantische vertaal- en typfouten :-)

Je zou als IT consultant toch beter moeten weten ... :rolleyes: ;)

Laatst bewerkt:
Nog even hierop reageren, ik heb geen aanleiding om te denken dat we gehackt zijn, maar ook ik ontvang wel eens mailtjes waarvan ik het dubieus vindt hoe ze achter mijn mail adres komen.. en nee, dan bedoel ik niet robert@modelbouwforum.nl ;-) Dat adres is toch al zo besmet en verpest als maar kan ;-)

Wachtwoorden van database e.d. worden met enige regelmaat verander etc... Nu ben ik natuurlijk niet de oppergoeroe van het hele internet dus ik weet niet wat er allemaal wel of niet kan..

Zoals al vaker aangegeven zal ik nooit meewerken aan het verspreiden van jullie mailadressen!

Robert

Het verhaal is simpel, iedere vorm van een CMS heeft wel een gat of een mogelijkheid om een query te draaien en laten we niet vergeten dat inderdaad sommige informatie gewoon op straat ligt en met een simpele scan of macro uit te lezen is. Maak een script, pleur die via het gat het forum in of draai die op afstand van het forum en hoppa, in een mailbox komen de mail adressen.

Type maar in in Google, "@msn.com" site:modelbouwforum.nl ... en vanaf pagina 24 krijg je alle profielen met een msn account ...

Back