Simpele vragen idd maar ik vind het niet makkelijk er de juiste antwoorden op te vinden, het gezegde: 'Door de vele bomen het bos niet meer zien'. Dus vandaar de vragen, daar is dit forum voor niet?
Je blijft alleen in cirkeltjes rond draaien zo.
Natuurlijk kan het groter probeer maar.Waarom ik vraag of het groter kan: ik wil leren wat wel en niet kan en wil graag snelheid maximaal benutten voor zover mogelijk is.
Tekening aanpassen en meer depron kopen.
Omdat je alles vraagt en alleen absolute zekerheid wil.Vanwaar de opmerking dat ik niet kan ontwerpen? Ik start met een bestaand ontwerp en wil daar de mogelijkheden van leren kennen.
Die krijg je nooit dus begin maar eens met proberen.
Daar staat alles in dus wat wil je nog meer.Ik heb een tekening waar ik constant naar verwijs, link staat in mijn eerste post.
Groet
Je moet alleen kiezen tussen 3mm of 6mm depron omdat epp moeilijker te krijgen te bewerken en veel duurder is.
Dan is het een kwestie van tekening op het depron leggen door de tekening heen uitsnijden met een zeer scherp mes. Versterkingen aanbrengen en in elkaar lijmen.
De tekening kan je later gewoon opnieuw uitprinten als je dat wilt.

vermeld-hier-je-depron-leverancier
Je hebt nu eenmaal niet het makkelijkste model uitgekozen maar dat is je eigen keuze geweest.
Laatst bewerkt door een moderator: