Malden 2e Kerstdag

Ik ben er iets later.

Ja heb de posting weggehaald, je weet nooit hoe serieus Vincent mij postings neemt :-)
te laat Bas, ben al ff langsgeweest en voorbereidingen getroffen, hoefde gelukkig niet al te ver rijden(oude rammelbak en geld voor diesel steek ik liever in mn dlg's..;) )Enige consequentie is wel dat we iets op de tocht zitten, maar ee!
Gelukkig was Alex wel zo meedenkend om je post nog ff te quoten, zodat ik kon checken of mijn gereedschap overeen kwam met de door de expert voorgestelde hulpmiddelen om illegaal,danwel legaal toegang te verschaffen tot het geliefde restauratie-gebouw...
overigens wil ik nog wel even vermelden dat het uitermate laf over komt om zo'n geniale post weer te verwijderen....daarintegen vind ik de underdog-positie waartoe u mij berekend zeer plezierig.
fijne kerst! en ja, de neut heeft gesmaakt!:Dtot morgen, heren..

Tjonge, wat een heerlijke vliegmiddag was het vandaag! tegen mijn verwachting in, was het super, geen heftige wind en veel heftige bellen, soms echte thermiek-tornado's!
Het chucken was absoluut dikke pret, ondanks dat mn dlg-chuck in 3 delen mee naar huis ging..gelukkig nog wel even kunnen laten zien dat ze het goed deed; 1 vlucht van 79 sec. gooide haar zo n belletje in! Tijdens het rennen eigenlijk al besloten om deze dan maar te offeren aan de vlieggoden, want ik had de indruk dat ze al ver boven het bos zat...Op dat moment dondert ze onderuit en zie ik dat ze toch nog redelijk voor de bomen zat, dus toch maar weer gaan rennen;)
De vlucht hierna was iets minder fijn; 1 sec.(bedankt voor het afronden, Loetje!) en drie-delige chuck.....Maar wat een lol!
Kortom, een heel leuk dagje weer, bedankt!

Ondanks het ontbreken van echte cognac, een broodje kroket een warme kantine en Alex een superdag gehad.
De opkomst was groot, en de omstandigheden waren interesant door de wind, de turbulentie, de nodige bellen en de soms gemene daalwinden. De hele vliegsessie was het droog (alleen op de heen- en terugweg de nodige regen gehad).
Ook mocht ik een chuck gooien hetgeen me een stuk beter afging dan een DLG gooien, mijn beste tijd maar liefst 3 seconden (naar boven afgerond)!!.

Bas

kwam de chuck nog boven het hek uit bas?

Robert,

Er was geen hek in de buurt dus daardoor is dat niet met zekerheid vast te stellen. Wel moet de chuck boven de 1.5 meter hebben gezeten want het landde in iemand zijn nek (geeft dat in deze klasse ook 100 strafpunten?).

Bas

Back