Uurtje of elf.
Alex.
P.S Die vorige post van je blijft maar veranderen.![]()
Ik ben er iets later.
Ja heb de posting weggehaald, je weet nooit hoe serieus Vincent mij postings neemt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uurtje of elf.
Alex.
P.S Die vorige post van je blijft maar veranderen.![]()
Valse voorwendselen...Ik ben alleen bang dat dat aardig wat flessen parfum gaat kosten naderhand..Wat nu?
te laat Bas, ben al ff langsgeweest en voorbereidingen getroffen, hoefde gelukkig niet al te ver rijden(oude rammelbak en geld voor diesel steek ik liever in mn dlg's..Ik ben er iets later.
Ja heb de posting weggehaald, je weet nooit hoe serieus Vincent mij postings neemt![]()
((&&^&$###@&^%$^%$%^$%#$E%^))
Door mijn rug gegaan vannacht. Kan helaas niet komen.
De vlucht hierna was iets minder fijn; 1 sec.(bedankt voor het afronden, Loetje!)
Allemaal zachtpraterij...bananenschilzacht....De gevlogen tijd was 1.57 seconden maar ik moest het van de wedstrijdleider naar beneden afronden. Ik had je graag 1 seconde meer gegund.
Loet
Allemaal zachtpraterij...bananenschilzacht....
dat doe ik om zeker te weten dat je me dan begrijpt..Nu kan je eerst ff bijkomen van al dat lettergeweld,op het veld tetter ik alweer door je heenGrappig om vast te stellen dat als we samenvliegen je nooit verder komt dan vrije eenvoudige ingeburgerde 3-letterwoorden.![]()
kwam de chuck nog boven het hek uit bas?