Malden International 2008

Ik ook Mini!

Wijzig mijn inschrijving maar naar de Mini-klasse. Eens kijken of we de 10 kunnen halen.

dan is mijn mini wel af :?

Laatst bewerkt:
He Arno,

ik wil me bij deze ook opgeven voor zowel de mini als de full-size klasse. Kan dat nog?
Ik vlieg op kanaal 72 of 74

Greetz,
Jurgen

Ik wil ook graag meedoen in de mini klasse. Ik vlieg meestal op kanaal 75 maar ik heb een synth zender én een synth ontvanger dus ik ben flexibel...

Jaap

Ha die Arno,

Ik zou nog doorgeven in welke klassen in wil vliegen.

Er moet nog wel wat worden gebouwd maar ik had bij de mini's en de maxi's willen meedoen.

Ik vlieg op de kanalen 75 (voorkeur) en 80

Groeten,

Hans

Hi,

Er zijn nog 3 plekken over in Mini........................

edit: er zijn nog 2 plekken over in Mini

Arno

Laatst bewerkt:
Schrijf mij maar in voor de Mini in ieder geval. Misschien nog F3K ook, maar denk alleen mini voorlopig. dubbel is wel druk.
Enige is dat ik nog geen vervoer heb, Zie nu dat Bart en Leon ook gaan :), kan ik misschien meerijden?
Ik heb in ieder geval kanaal 78, die andere weet ik ff niet meer uit me hoofd. komt nog :).

Volgens mij heeft Sietse ook kanaal 67 :wink:

Ik heb zelf geen auto meer dus ben ook afhankelijk. Ik kan met Raymond (Fotor) meerijden.

Leon

Hum........

Nou snap ik hoe die duitsers zo veel mensen bij mekaar krijgen op hun wedstrijdje..........

Voor Malden geldt dat er nog één plek vrij is in Mini
en nog maar 9 in F3K

Arno

Hallo Arno,
ik zou ook graag meedoen, ook in de mini-klasse! Moet mijn nieuw Mini-Gee uitproberen :-)
Mijn kanalen zijn 67 en 62.

Groeten, Julian

PS: Gelukkig nieuw jaar aan alle Nederlandse F3Ker!!

Hallo,

In Mini is de limiet van 10 inschrijvingen bereikt. Tenzijn iemand zich afmeldt/uitvalt worden hier geen inschrijvingen meer aangenomen !

Arno

Als Sietse geen vervoer kan regelen moeten we even kijken hoe we de manschappen in de strijdwagens gaan indelen.

Frans

net via msn met Bram zitten kleppen en hij wil ook naar Malden komen. (dlg)Verslaafde vader wil wel rijden, dus als het goed is heb ik vervoer! Thnx voor het meedenken.

Thnx Bram en Carel :D

Back