Maldens Vlak 2007-2008

I had no idea dat er iets aan de hand was! anders was ik wel gekomen! fF de DLG van een vriend van me lenen , of met de electro zwever! ALs er nog een keer iets is in malden kom iK!

leuke foto's

Loet,

Leuke foto's en zeker die van de kleine grote man....zat ik te tobben omdat ik al in gedachten bij mijn negatief mallen was ...of was ik aan het worstelen met de 'r' in verrassing...of zou dit mijn natuurlijke zorgelijke gelaatsuitdrukking zijn (ik hou het op
het laatste).
Cheers

Bart (vader van Han idd 5 jaar en lid van de RMVV en van de KNVvL)

Twaspi

Perfect vliegdagje vandaag. Slechts één klein minpuntje:

[size=+4] Peter is met zijn Twister (Twaspi) nog moeilijker te verslaan dan voorheen [/size]

Alex, Eric,

De nieuwe Twaspi (idd aspi romp met twister vleugel) ingevlogen op Malden; was positief verrast!

Uitgangshoogte lijken meer dan OK, minimale glijhoek in lichte toestand (260-280 gram) lijkt een zeer sterke troef. Is misschien nog erg vroeg om te beoordelen met andere omstandigheden, maar de kist heeft zeker potentie.

Was weer kicken met zulk mooi vliegweer in Malden. Op naar februari voor de volgende meeting (wedstrijd).

Peter

Ja ja er zijn weer twee vliegers toegetreden tot de order van gebrevetteerde.
Ridder Loet Wakkerman en ridder Peter Aanen hebben met verve de gruwelijke test der brevet vliegen doorstaan, een driewerf hoera,...... hoera, hoera hoera.

Ex(ter)aminator 1

Zonder gein, Peter en Loet hebben alle zenuwen onder bedwang kunnen houden en hebben het brevet gehaald. Ze hadden alleen de landings eis niet goed begrepen.
Beide landde binnen de 30 cm, dit mocht echt een cirkel met een diameter van 30 meter zijn.

Frans

Loet,
Bart wie? o je bedoelde natuurlijk Bart de vader van Han.
Han die al twee prijzen heeft gewonnen dit jaar!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Hee Bart,

Sorry, ik was er niet zo snel bij...

Ik heb gewoon een 3mm messing buisje plat geslagen, en in de aileron gelijmd. Overtollig messing materiaal is weg te schuren/vijlen, en het aanstuur gat van 0,8mm zal niet uitlubberen in messing. Geen top-secret dus... Heb dit bij de balsa aspi ook gedaan, en bevalt goed (tot nu toe in ieder geval).

Peter

Mooi messing

Peter,

Bedankt, ik had het dus toch goed gezien, lijkt mij een mooie combinatie messing met staal (had en heb ik ook bij mijn A2 start haken). De kans op uitlubberen zal aanzienlijk minder zijn. Je moet niet vreemd opkijken als je dat op nog een Aspi toegepast ziet worden...
Cheers

Bart

bouwen

Dat wordt nog hard bouwen, jongeman. En bedenken welke kist het wordt.:D

Eerst maar eens oefenen met een schuimbak voor je hoofdpijn gaat bestrijden. Tenminste, dat is mijn advies.

Loet

F**** H*** wat is dat mooi...

Loet,

Dat wordt zeker nog hard doorbouwen, vanavond de mallen in de was gezet...
morgen maar weer eens wat proberen te maken...
Cheers

Bart

Laatst bewerkt:
Back