Stewie 13 mei 2011 #21 Hij verkocht toch alles, dus zal hem wel wat geld geven dan . Gewoon wat opzoekwerk en kwam tot deze 'oplossing', de 2de is terugsturen maar dat duurt weer zolang. Nee, hij weet het nog niet, die ligt nog te stinken in zijn bed
Hij verkocht toch alles, dus zal hem wel wat geld geven dan . Gewoon wat opzoekwerk en kwam tot deze 'oplossing', de 2de is terugsturen maar dat duurt weer zolang. Nee, hij weet het nog niet, die ligt nog te stinken in zijn bed
phillippedenis 13 mei 2011 #22 Nee nee ik zouw graag mijn regelaar terug willen ik stuur em gewoon op en dan verkoop ik em in zijn geheel maar nu niet.
Nee nee ik zouw graag mijn regelaar terug willen ik stuur em gewoon op en dan verkoop ik em in zijn geheel maar nu niet.
Stewie 13 mei 2011 #24 Engineer Stewie did it again Niet op de halve wagen letten, mijne eco krijgt zijn klein onderhoud voor no-nitro . Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Engineer Stewie did it again Niet op de halve wagen letten, mijne eco krijgt zijn klein onderhoud voor no-nitro .